Probleem bestelling via webshop

  • 22 May 2023
  • 5 reacties
  • 69 Bekeken

Op 10/05/2023 een bestelling gedaan voor mijn zaak. Ik ben al privé klant maar nog niet professioneel. Bestelling voor abo + smartphone via de webshop en betaling uitgevoerd. Na een week nog geen levering en geen update. Contact met klantendienst via chat. Blijkbaar was er iets fout gegaan waardoor de order in pauze stond. De medewerker ging dit terug activeren. Een week later nog steeds niets ontvangen en geen update. Terug contact met medewerker. Inmiddels al 45 minuten op de chat. Om de 15 minuten komt er eens een vraag van de medewerker. 


5 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@wesley78 

Forum profiel : (inloggen - avatar aanklikken  scherm bovenaan - profiel bewerken en ons informeren als t OK is…. )

Kan je aub in je forum profiel al je gegevens invullen? een webshoporder nummer meegeven in het veld Ticket?

Dan kunnen we verder opzoeken.

Groetjes

Tina 

De gegevens zijn aangevuld.

Reputatie 7
Badge +3

@wesley78 

ik merk dat we het order wel hebben, maar het is niet correct in behandeling genomen

we hebben nu de betrokken dienst gevraagd om het nodige te doen…

Excuses voor het ongemak

Gr

Tina

Net bij de Proximus van Eeklo geweest om navraag te doen. Blijkt dat het naar de fraudecel is gestuurd omdat het om een nieuwe klant gaat. (Wel al jarenlang prive klant maar nog niet voor de zaak). Volgens de verkoper zou het nog minstens een week duren. Aangezien het via de webshop geregeld is en er al een betaling voor de smarphone is gebeurd kan hij dit niet meer annuleren.

Bestelling is geplaatst op 10 mei. Ondertussen heb ik nog steeds geen zakelijk nummer waarop klanten mij kunnen bereiken. Ik was jarenlang tevreden klant voor mijn prive internet en telefonie en heb veel vrienden overtuigd om naar Proximus over te stappen maar deze middag kijk ik nog om van provider te veranderen.

Reputatie 7
Badge +3

@wesley78 

aangezien er ook een ombudsklacht is ingediend, zal alle verdere commucnicatie conform de procedures, via die weg verlopen.

Groeten

tina

Reageer