Vraag

prepaidaart lukt niet

  • 3 August 2021
  • 9 reacties
  • 147 Bekeken

  • Apprentice
  • 3 reacties

hallo. Ik moet mijn prepaidaart opnieuw registreren maar het lukt niet. Ik krijg altijd een melding waar op staat dat mijn gsm nummer niet geldig is.

 

alvast bedankt

P Bastos


9 reacties

valt wel meer voor, maar of er nu nog iemand van het prox forum je zal kunnen verder helpen weet ik niet waarschijnlijk iets voor morgen.

louter ter info: hier staat ook nog wat ter info → Vorige werkgever wil abonnement overzetten naar pay&go zonder succes. | Proximus Forum

daar staat:
Als je een foutmelding krijgt bv. "geen geldig nummer, gelieve een geldig Pay&Go nummer invoeren"
Dan het probleem in sommige gevallen verholpen worden door het betrokken GSM nummer en SIMkaart nummer terug te koppelen in de "P&G MSC database” zodat identificatie/registratie/activatie (correct) kan doorgaan.

maar daarom niet zo direct het zelfde probleem al bij u.

TBI: 

Activeer en identificeer je Pay&Go+-kaart >
door je Pay&Go nummer en Simkaartnummer in te vullen dat je wil identificeren
https://www.proximus.be/prepaid-identification/nl/Segment-Q4-template/ZWP__/identification


Algemen Info Identificeren: http://proximus.be/identificeren

 

Reputatie 7
Badge +4

Ter info:

Tot mijn verbazing werd door een Proximus medewerker voor oplossing verwezen naar een Proximus center indien identificatie van pay&go niet lukt

Vorige werkgever wil abonnement overzetten naar pay&go zonder succes. | Proximus Forum

 

Ik begrijp dat u zich opnieuw dient te registreren, vermoedelijk na 18 maand indien identificatie via bankkaart gebeurde destijds, correct?

Een niet tijdig opnieuw geregistreerd nr gaat in principe onherroepelijk verloren tenzij recuperatie door een Proximus medewerker nog mogelijk zou zijn uit de betrokken database van tijdelijk niet opnieuw toekenbare nummers en waarop u vervolgens u opnieuw zou kunnen registreren

Succes

Ter info:

Tot mijn verbazing werd door een Proximus medewerker voor oplossing verwezen naar een Proximus center indien identificatie van pay&go niet lukt

Vorige werkgever wil abonnement overzetten naar pay&go zonder succes. | Proximus Forum

 

Ik begrijp dat u zich opnieuw dient te registreren, vermoedelijk na 18 maand indien identificatie via bankkaart gebeurde destijds, correct?

Een niet tijdig opnieuw geregistreerd nr gaat in principe onherroepelijk verloren tenzij recuperatie door een Proximus medewerker nog mogelijk zou zijn uit de betrokken database van tijdelijk niet opnieuw toekenbare nummers en waarop u vervolgens u opnieuw zou kunnen registreren

Succes

 

Correct, anders wordt mijn kaart geblokkeerd op 20/09/2021.

@PBM Het enigste wat je kunt doen is wachten tot morgen een prox forummedewerker je hierbij verder helpt en best ondertusen zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten, zodat zij hier morgen direct’ mee aan de slag kunnen

 

en via deze weg → Proximus- Prepaid identification | Proximus lukt het ook niet waarschijnlijk

Tot mijn verbazing werd door een Proximus medewerker voor oplossing verwezen naar een Proximus center indien identificatie van pay&go niet lukt

Het is nochtans al langs een prox center bij sommigen ook in orde gezet geweest, maar of ze in al de prox shops zo bereidwillig zijn is weer een ander vraag !-)

@PBM Het enigste wat je kunt doen is wachten tot morgen een prox forummedewerker je hierbij verder helpt en best ondertusen zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten, zodat zij hier morgen direct’ mee aan de slag kunnen

 

en via deze weg → Proximus- Prepaid identification | Proximus lukt het ook niet waarschijnlijk


ik zal wachten tot morgen, ondertussen heb ik een aantal gegevens ingevuld. bedankt!

Reputatie 7
Badge +4

In afwachting van een reactie van een Proximus medewerker:

ter info naast een nieuwe registratie na 18 maanden bij gebruik van bankkaart dient er elke 12 maand een belkrediet van meer dan 5 euro te worden geladen om het nummer te behouden

er kunnen uiteraard ook (Proximus) “IT”-problemen zijn waardoor het nr als “ongeldig” beschouwd wordt

desgevallend indien mogelijk meerdere webbrowsers proberen met telkens de historische gegevens gewist

best betrokken GSM-nr en SIM-kaartnr in uw forum login profiel vermelden (niet publiek op het forum)

succes

Reputatie 7
Badge +3

@PBM  Een dossier is aangemaakt 48835814 .Ze contacteren je spoedig. Groetjes Luc 

@PBM  Een dossier is aangemaakt 48835814 .Ze contacteren je spoedig. Groetjes Luc 

 

Alvast bedankt!!

Reageer