Vraag

prepaid herladen maar geld verdwenen



Toon eerste bericht

52 reacties

Reputatie 3
Badge +1

Op 20jaar deze nr heb is nooit een cent naar internet gegaan en mms heb ik nooit verstuurt  ! Heb ooit het internet laten blokkeren daarop zodat enkel sms en bellen nog mogelijk is maar vreemde is alles verdween op ogenblik ik 10€ ging herladen ! Had iets meer dan 5€ en herlaad 10€ en als laad dan krijg je toch zelfde ogenblik een sms binnen dat herlaad hebt wel die kreeg ik ook onmiddelijk maar stond op dat 0€ krediet hebt !

 

achteraf nog eens 5€ herlaad want moet dringend Nederlands familie bellen maar ook deze was weg ! Deze zijn zelfs niet ip gsm aangekomen dus voor internet of mms die ik niet verstuur en gsm zelfs niet voor ingesteld staat kan niet gebeurt zijn maar via my Proximus en messenger heeft Proximus nog altijd niet gereageerd !

 

ga niet meer laden want ik krijg gewoon er niets van ! 
das al iets meer dan 20€ kwijt en ook my proxumus nog niet gevonden wat ermee gebeurt is ! Zie enkel ik geladen heb en bonus 10min om bellen in België heb maar krediet is 0€ staat er 

en meldingen ik dringend moet herladen jaja 

 

ter info: een gewone gsm kan ook verbinden met het internet of ook mms versturen maar het probleem dat je hebt is nog totaal iets anders want het bedrag van herladen moet er wel eerst opkomen en dat gebeurt zelfs niet en ook dat je 5€ verdwenen was na de eerste keer opladen is totaal niet normaal.

Heb je een myproximus account voor deze prepaidkaart want dat zou je de herlaadgeschiedenis daar eens kunnen bekijken in dit geval.

Maar als iemand van proximus zelf langskomt kunnen ze dit ook eens natrekken.

Reageer