Skip to main content

Ik heb een prepaid kaart op lijn oude Nokia gsm die enkel bellen en sms kan dus geen smartphone is !

gisteren ik kijk ik heb nog maar iets boven de 5€ belwaarde dus in besluit alvast 10€ erbij te herladen !

dit laad ik en per kerende krijg ik sms binnen dat mijn belkrediet 0€ is !!

waae is mijn +5€ en de 10€ ik herlaad heb in totaal dus 15€ verdwenen !

vandaag moet ik nl bellen en kan niet bellen !

op chat my Proximus reageert men niet ! Bellen lijkt ook zinloos want is gesloten !

omdat zo dringend moet bellen ga ik opnieuw 5€ laden en alweer verdwenen dus in totaal iets boven de 20€ verdwenen geld !

hoe kan zoiets nu???

is niet naar internet want heb geen op deze oude gsm Nokia en is geen smartphone !

kan alleen bellen en sms’en en beide is niet gebeurt !

meer dan 20€ en kan zelfs niet naar buitenland (nl) bellen wegens 0€ krediet en melding gelieve dringend te herladen !

geld is thans wel van mijn rekening weg maae waar is gebleven dan ??

ben hier niet goed van en 20jaren béb ik dit prepaid nr en nooit meegemaakt 

Wil je een historiek hebben moet je al de inhoud kopiëren van het chat venster en plakken in een document. Het zou handig zijn moest je dit kunnen terugvinden onder my proximus. Soms kan het ook om een bot gaan dat is software die aan de hand wat mensen vragen, vragen terug stelt en voorstellen post pas wanneer niet het juiste antwoord gegeven kan worden neemt een medewerker het over. Ik bel altijd en heb nog nooit de chat gebruikt.

Ja hoor ivm herlading ga ik geen bang want als nog gebeurt en je kan het bewijzen zal wel opgelost geraken 

en computers  zijn echt dom !

denk die bezorgd hun extra werk ipv werk afnemen haha

Reageer