Skip to main content

Beste,

 

Op 01/09 heb ik voor mijn bedrijf het ‘Business Flex Essential’ pack met 2 ‘Business Mobile S’ GSM-nummers via jullie website besteld. Aangezien ik mijn oude nummers wilde behouden heb ik deze en hun desbetreffende SIM-kaart nummers ingevuld in de wizard van het online bestelformulier. Een aantal dagen later kreeg ik de nieuwe Proximus SIM-kaarten geleverd via briefpost, waarop stond dat de aanvraag tot nummeroverdracht naar mijn vorige operator (Base) verstuurd is geweest. Volgens jullie website zou zo’n nummeroverdracht slechts 24u in beslag nemen, echter een week later waren de nummers nog steeds niet overgedragen. Ik heb dan via chat jullie klantendienst gecontacteerd, en zij hebben een nieuwe overdrachtsaanvraag ingediend, waarop ik een aantal dagen later opnieuw een brief met 2 SIM-kaarten in de bus kreeg. Nu zijn we alweer enkele weken verder, maar zijn de nummers helaas nog steeds niet overgedragen. Kan iemand mij hiermee helpen, aub?

 

Alvast bedankt.

 

Mvg,

David

@DavidDC 

excuses

ik zie de nummers inderdaad staan, maar ze zijn niet in dienst

De betrokken dienst werd nu gecontacteerd voor nazicht en hulp.

Wordt vervolgd.

Groetjes,

Tina


Reageer