Dag @Ken997 Onze excuses . Voor de levering zal je op de hoogte gehouden worden aan de hand van een mail. Momenteel ondervinden wij stockproblemen omdat Apple minder toestellen heeft geleverd dan voorzien. Groetjes, Heidi
Wat een verschrikkelijke communicatie Proximus.
Ik ben ook één van de gedupeerden. En ik vind het vreselijk dat jullie de paraplu opentrekken en de schuld bij Apple leggen. Als je een beursgenoteerd bedrijf bent, dan spreek je vooraf met de leverancier de aantallen af die geleverd worden. Als de leverancier zich niet aan de afspraken houdt, dan zit er een schadeclaim aan vast.
Op dat moment hadden jullie de pre-order kunnen stoppen bij het moment het artikel uitverkocht zou zijn. We zijn 2022! Je doet geen zaken meer op deze manier.
Wat ik nu nog erger vind, is dat de paraplu ook naar de klant opengetrokken wordt. “Gelieve een beetje geduld te hebben, he meneer...”, was het meest concrete antwoord ik kreeg, zelfs meet een licht geagiteerde stem.
Opnieuw; het is 2022. Ik kan best wachten, maar het lijkt me niet meer dan correct te zijn om een (pessimistische) deadline aan de klant te geven en de keuze bij de klant te leggen of hij een terugbetaling wenst, of toch wil wachten.
Zeer teleurstellend en ik ga hier ook een stapje mee verder.
ik net zoals de anderen wachten ook nog altijd op onze IPhone 's, waarvan wij vooraf een Pre-order hebben geplaats @proximus
maar op het moment dat je vraagt naar compensatie: krijg je te horen ”ja de factuur ontvang je pas nadat uw iphone 14 Pro Max geleverd is”.
ja uhh, wat hadden jullie anders verwacht, maar tussen ons, is dat nog altijd geen antwoord op mijn vraag!
en met een beetje geduld gaat u deze klant (mij in ieder geval ) niet gerust kunnen stellen.
Wanneer ontvangen jullie concreet meer info?
waarom heb ik een compleet andere “order date” als op het moment dat de Iphone uitgebracht werden?
De Pre-order is nooit geplaats op 16 september
@McClain- ReneyB
Vul je in je forum profiel al je gegevens in?
dan kunnen we dit nakijken
groeten
Tina
Forum profiel : (inloggen - avatar aanklikken scherm bovenaan - profiel bewerken en ons informeren als t OK is…. )
@McClain- ReneyB
Vul je in je forum profiel al je gegevens in?
dan kunnen we dit nakijken
groeten
Tina
Forum profiel : (inloggen - avatar aanklikken scherm bovenaan - profiel bewerken en ons informeren als t OK is…. )
Normaal heb ik alles ingevuld
@Ken997
je order staat nog in wacht op voorraad.
groeten
Tina
Beste Tina
denk dat jullie zelf niet weten hoe het zit want volgens jou staat het toestel in wacht en op voorraad en ik krijg elke maandag het standaard bericht van Proximus toestel uitverkocht door de enorme drukte
heb nochtans gepre orderd op 9 september en nog altijd geen datum weten ofzo vind ik teleurstellend