Skip to main content

In mei heb ik geprobeerd een nieuwe gsm te kopen bij mijn al bestaande abonnement, aangezien mijn huidige gsm drie haar oud is. Helaas bleek het toestel, de Samsung Galaxy S22 steeds niet voorradig. Dus heb ik het eind juli !!! opgegeven. Vandaag opnieuw geprobeerd, met als resultaat de melding dat alleen de eigenaar van de klantenrekening dit product kan bestellen. Ik ben verdorie de eigenaar. Ik betaal elke maand mijn facturen. Die op mijn naam staan. Wat kan ik doen om toch een nieuw toestel te verkrijgen, zonder dat ik overstap op een andere provider?

@3811JemK Omdat de PX forummedewerkers , als ze morgen hier de draad terug opnemen, dit verder zouden kunnen onderzoeken en meer informatie te kunnen geven:
Noteer in je ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is).
In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden.
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers!
Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op" en meldt het hier zodra dit gebeurd is.


@3811JemK  Dag, ik wil wel proberen deze in te leiden. Welk toestel wil de je? type , kleur en hoeveel geheugen?

 


Reageer