In mei heb ik geprobeerd een nieuwe gsm te kopen bij mijn al bestaande abonnement, aangezien mijn huidige gsm drie haar oud is. Helaas bleek het toestel, de Samsung Galaxy S22 steeds niet voorradig. Dus heb ik het eind juli !!! opgegeven. Vandaag opnieuw geprobeerd, met als resultaat de melding dat alleen de eigenaar van de klantenrekening dit product kan bestellen. Ik ben verdorie de eigenaar. Ik betaal elke maand mijn facturen. Die op mijn naam staan. Wat kan ik doen om toch een nieuw toestel te verkrijgen, zonder dat ik overstap op een andere provider?
Noteer in je ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is).
In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden.
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers!
Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op" en meldt het hier zodra dit gebeurd is.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.