Wij hebben per abuis een belkrediet herladen op een oud (en inmiddels afgesloten) gsm-nummer. Ik heb hierover gechat met de betrokken dienst maar ik kreeg daar doodleuk te horen dat daar niets aan de te doen valt. Het gaat dus om een onverschuldigde betaling (want afgesloten nummer) en Proximus weigert dit terug te betalen. Ik kan alle gegevens bezorgen (oud gsm-nr, huidige gsm-nr, naam, adres, bankgegevens enz.). Het lijkt mij dus loutere onwil te zijn een klant verder te helpen. Hopelijk hier meer succes.
PS: Gegevens noteren in je profielgegevens doe je zo: klik rechtsboven op je logo of foto → ga naar instellingen → noteer de gegevens in het betrokken veld → sla de wijzigingen op + geef een seintje zodra dit is gebeurd
Hallo, ik heb de gegevens ingebracht op mijn profiel (ik hoop dat het is gelukt). Dank voor de hulp alvast.
Het klopt wel dat we geen terugbetaling kunnen doen van het belkrediet, maar ik kan wel een correctie doen op het belkrediet.
Alvast bedankt voor de info.
Groetjes,
Antonella
Hallo, ja, we hebben nadien op het nieuwe nummer ook een herlading gedaan. Mocht de herlading van de oude nummer kunnen worden overgezet op het nieuwe nummer, dan is dat een perfecte oplossing. Dank alvast voor uw bericht en medewerking.
Hi Antonella, dank voor de snelle opvolging en oplossing; case closed . MVG.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.