best eens bellen naar de helpdesk op gratis nummer 0800 22 800 of via facebook/messenger
want niet zeker dat je hier nog op een antwoord krijgt vanavond en tijdens ‘t weekend komen ze hier ook niet langs van Prox
Probeer het eens via deze weg → klik hier
bijkomende info → hier & → hier
best eens bellen naar de helpdesk op gratis nummer 0800 22 800 of via facebook/messenger
want niet zeker dat je hier nog op een antwoord krijgt vanavond en tijdens ‘t weekend komen ze hier ook niet langs van Prox
Hey Martin, juist omdat hun website niet werkt om mijn nummer te verificeren, geraak ik ook niet binnen op de helpdesk.. een heel gedoe.. ze werken tot 22u, maar nergens te bereiken. Ook niet via Facebook. Ik moet mijn nummer ingeven via het gratis nummer, maar wordt niet herkend omdat ik de verificatie nog niet kon doen. Na de middag werd mijn abo via het werk afgesloten en dit zou max 4u duren. maar ik kan nog steeds op 4g,..
Door te googelen naar “Proximus prepaidkaart activeren” kom ik (ik koos denk ik de vierde link) op een pagina waar het telefoonnummer en simnummer moet ingegeven worden om te activeren. Je vindt daar ook een nummer om uw gsmnummer te verifiëren.
Door te googelen naar “Proximus prepaidkaart activeren” kom ik (ik koos denk ik de vierde link) op een pagina waar het telefoonnummer en simnummer moet ingegeven worden om te activeren. Je vindt daar ook een nummer om uw gsmnummer te verifiëren.
Ok, ik heb dit nu eens geprobeerd. Bedankt. Ze hebben mijn bericht goed ontvangen, nu hopen dat het lukt. Want op elk mobiel device/laptop krijg ik andere foutmeldingen via hun website..
@marjoleing
ik hoop dat identificatie ondertussen gelukt is ?
de vermelde telefoonnummers heb ik openbaar aangepast en in je profiel ingegeven.
groeten
Tina