Skip to main content

Ik heb 15€ betaald aan Pay&Go maar niet gekregen. De identificatie werkt niet:

  • Online: Ik heb me ingelogd en simkaartnummer ingegeven (site = defect ?)
  • SMS: ik heb geen krediet dus SMS werkt niet
  • Via ID-kaart lezer: ik heb Itsme app maar geen ID-kaart lezer (weinig mensen hebben dit denk ik?)

Bedankt voor de hulp of om de 15€ die ik heb betaald onmiddellijk terug te storten.

Nog nooit een forum moeten raadplegen om contact te zoeken met een klantenservice….ongelofelijk...

@Laura L  Dag Laura, kun je ons wat meer gegevens geven ( onder je profiel?)


Goedenavond,

Bedankt voor uw reactie.

Ik heb nu meer info onder mijn profiel ingevuld. Hoe kan ik mijn simkaart terug activeren ?

Mvg,

Laura


@Luc.M wat is de oplossing aub ?

Storten jullie de 15€ terug en ga ik op zoek naar een andere oplossing ? Of activeren jullie mijn kaart vandaag ? Ik heb mijn mobiele data elke dag nodig en kan echt geen 2 weken meer wachten…

Ik heb al gevraagd aan anderen maar blijkbaar moet je 1) een proximus abonnement hebben om de SMS te sturen en 2) een zakelijk proximus abonnement mag ook niet……. 🤷


@Laura L Ik heb in dit geval klachtendossier 51619668 aangemaakt en doorgestuurd naar de bevoegde dienst.Zij gaan het nakijken en zelf terug contact met u opnemen.Excuses alvast voor het ongemak.Groetjes,Joel

 


Reageer