Hallo,
Mijn Pay&Go kaart blijkt niet meer actief te zijn voor mijn alarmcentrale.
Het is duidelijk dat een Pay&GO nr herladen moeten worden voor >5Eur voor max 12 maanden. Dit werd tijdig uitgevoerd , maar desactivatie gebeurde wel.
Er werden pay& go gigabytes surfpaketten aangekocht om de kaart te herladen, minder dan een jaar geleden. Vermoedelijk was dit niet ok voor verlenging.
Communicatie met mijn alarmsysteem is niet mogelijk zonder mijn pay&go gsm nr.
Is heractivatie dan niet mogelijk aangezien er toch herlaadbeurten waren ?
Ik lees dat Proximus herinnering SMSen verstuurt, niet voor allen leesbaar in een alarm centrale. Jammer dat Proximus geen enkel e-mail verstuurt op het account met EID gekende gebruiker. Een e-mail kost niets. Proximus verdient ook meer aan herlaadbeurten dan nieuwe Pay&Go kaarten te verkopen met nieuwe nummers en extra groot welkom belkrediet.
Ondertussen hoop ik op een reactivatie… om mijn oude alarmcentrale nog te mogen gebruiken.