Skip to main content

Dag,

 

Mijn vader heeft zijn Pay&Go kaart niet tijdig herladen waardoor deze nu met saldo geblokkeerd is.

Is het nog mogelijk om deze te deblokkeren en het bedrag erop terug te activeren?

Ik kan zijn SIM-kaart niet identificeren via paspoort omdat de GSM-nummer in combinatie met SIM-kaart nummer zogezegd niet bestaan.

 

Mijn vader zijn GSM-nummer en SIM-kaart nummer staan bij mijn profielgegevens onder Ticket (Prive).

Indien er verdere informatie nodig is van mijn vader zet ik deze graag bij het Ticket veld.

 

Alvast bedankt!

Dag @FredericV. wij hebben niet meer de mogelijkheid om deze te heractiveren, onze excuses voor het ongemak. Groetjes, Heidi


Dag, 

 

Zou ik de reden mogen weten waarom dit niet gaat?

Ik lees op dit forum andere topics waarbij dat wel gaat?


Dag @FredericV. enkel nog in uitzondelijke omstandigheden, als het om een personenalarm gaat bijvoorbeeld. Mvg, Heidi


Reageer