@Joel M uiteraard (via e--id)
Ik heb reeds 3 nummers proberen te registreren op gelijkaardige wijze met telkens (meermaals) als resultaat ongeldig nummer alhoewel deze P&G+ geldig zijn tot 31/12/2020
@M_016 Vreemd.Ik ga erachter horen en hou u verder op de hoogte.Groetjes,Joel.
@M_016 k heb een dossier 46462900 overgemaakt naar de bevoegde dienst.Zij gaan het nakijken en onderzoeken.Zij gaan dan ook zelf terug contact met u opnemen.Excuses alvast voor het ongemak.Groetjes,Joel
Mogelijks/waarschijnlijk is er behoorlijk veel werk en een tekort aan mankracht maar het lijkt mij toch vreemd dat bovenstaand dossier na quasi 1 week nog openstaat
Het lijkt mij zeer vreemd om voor 3 nog verpakte niet gebruikte P&G+ met vervaldatum 31/12/20 telkens onmiddellijk “ongeldig nummer” te bekomen
Dag @M_016 het is inderdaad druk op onze achterliggende diensten, ik heb gevraagd om dit dossier met voorrang te behandelen. Groetjes, Heidi
We zijn ondertussen een kleine maand verder zonder een concrete oplossing en/of uitleg…
Concreet stelt het probleem “ongeldig nummer” zich onmiddellijk bij identificatie via e-id bij 6 nooit gebruikte prepaidkaarten met einddatum 31/12/2020
Ik heb ze uiteraard niet alle 6 persé nodig maar zou nu toch graag een snel antwoord van hoe en/of waarom bekomen
@M_016 Oei dat is niet normaal dat je nog steeds geen info hebt ontvangen.Ik ga erachter horen en hou je verder op de hoogte van zodra ik nieuws heb.Groetjes,Joel
@M_016 Ik heb contact gehad met onze collega’s van mobile en die zeiden me dat het gsm-nummer dat in uw profile staat sinds 11/02/2020 niet meer actief is waardoor je het nummer niet meer kan registreren.Groetjes,Joel
@M_016 Kan u mij nog eens een ander nummer bezorgen om na te kijken.Groetjes,Joel
@Joel M ik heb er 2 nummers in mijn profiel ticket bijgevoegd
@M_016 Ik heb juist terug contact gehad met mobile en deze zijn spijtig genoeg ook vervallen bevestigen ze me.Groetjes,Joel
@Joel
nooit gebruikt, met einddatum 31/12/20 en pas recent uit de cellofaanverpakking gehaald: hoe kunnen deze dan vervallen zijn, dat mag “mobile” mij eens komen uitleggen
@M_016 Ik heb juist mobile nog eens gesproken, de schermen die zij mij doorsturen staan de nummers niet meer in gebruik.Ik zou zeggen haal ergens een nieuwe en laat deze onmiddellijk registreren.Want via de uwe is het spijtig genoeg niet meer mogelijk.Onze oprechte excuses alvast voor het ongemak.Groetjes,Joel
@Joel M
bedankt, u bent enkel de boodschapper, maar dit kan echt niet hoor
6 Proximus-prepaidkaarten met einddatum 31/12/2020 waarvan enkele samen met Orange prepaidkaarten sinds eind 2017 (november/december 2017) in mijn bezit zijn en nooit geopend, geactiveerd of gebruikt werden
@ Proximus
bovenstaand probleem werd voor het nr eindigend op 601 ondertussen verholpen door Wendy V
voor het nr eindigend op 602 bekom ik nog steeds de melding geen geldig nummer
concreet is de koppeling van dit 602 nr aan de bijhorende simkaartnr eindigend op 735 nog steeds niet actief (info voorhanden in veld ticket)
gevraagd wordt dit voor het 602 nr op te lossen, ik kan Wendy V sinds donderdag jl niet bereiken op haar 02 202 nr
de andere 4 nummers dienen niet meer actief te worden gezet
@M_016 Ik heb je vraag per mail doorgestuurd naar de dossierbeheerder (Wendy V) en gevraagd dezelfde oplossing te bieden voor het 2de gsm-nummer. Groetjes, Antonella
Dit is nog altijd niet ok voor P&G+ mobiel nr ***602 & simnr **** 735
esultaat is en blijft ongeldig nr
Wat is er aan de hand zelfs als na 3-maal telefonisch contact met uw diensten dit probleem blijft bestaan (**601 is daarentegen reeds enige tijd wel ok ondertussen)?
Geldigheid **602 vervalt 31/12/2020
@M_016
hiervoor werd op 4-12 een dossier opgemaakt
Onze collega zal je contacteren
groeten
Tina
Bovenstaande is ook voor nr ***602 dank zij Wendy V uiteindelijk opgelost geraakt
Thanks