Skip to main content
Vraag

Pay&Go identificatie niet mogelijk

• 26 februari 2025
  • 3 reacties
  • 30 Bekeken

Beste,

Ik heb op 20 februari het contactformulier ingevuld omdat ik mijn nieuwe Pay&Go kaart niet kan activeren.

Kan hiernaar gekeken worden aub? Dit duurt nogal lang.

Verder kan ik nergens mijn klantennummer terugvinden (niet op een factuur: deze heb ik nog niet en ook niet via MyProximus hoewel dit wordt vermeld) wat nodig is om een ander contactformulier in te vullen. 

3 reacties

Mutlie
  • 1955 reacties
  • 26 februari 2025

Zorg er in ieder geval  voor dat je forumprofiel is aangevuld door zoveel mogelijk gegevens in te vullen in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent!)
De met "privé aangeduide tekstvelden kunnen enkel Proximus medewerkers bekijken.
In het vak "Ticket (Privé)" kun je ook nog bijkomende nuttige informatie vermelden (je pay&go nummer.. Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op" en meldt ook hier van zodra dit gebeurd is.

Forum|alt.badge.img+4
  • Expert
  • 4376 reacties
  • 26 februari 2025

Een Pay&Go nr heeft geen klantnr/Aan een Pay&Go nr wordt geen klantnr toegekend

Concreet indien onderstaande om één of andere reden niet lukt, vrees ik dat enkel hulp via een Proximus center (met/via e-id) kan geboden worden

Identificatie van je prepaidkaart | Proximus

Na registratie van uw Pay&Go nr kunt u wel een specifiek MyProximus account aanmaken voor het betrokken GSMnr (om uw belkrediet op te volgen en een overzicht te kunnen raadplegen van het gebruik ervan tijdens de laatste 30 dagen)

Hoe inschrijven op MyProximus? | Proximus

Proximus medewerkers (moderatoren) zijn vanaf morgen terug aanwezig op dir publieke forum

HeidiE
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • 2499 reacties
  • 27 februari 2025

Dag ​@BDBD vul je de klantgegevens aan voor nazicht? Je mag ook altijd langskomen in een verkooppunt, waar we de identificatie kunnen voltooien. Groetjes, Heidi