Vraag

pay & go identificatie failure

  • 26 July 2023
  • 4 reacties
  • 49 Bekeken

Hallo Proximus,

Ik lijk wel de 100000ste klant met dit identificatieprobleem voor een simkaart gekoppeld aan een groepsaccount, die werd omgezet naar een Pay&Go.

Jullie website geeft steeds een ‘error’ bij het ophalen van de gegevens van e_id.

melding: “Wij kunnen je informatie niet van het eID-platform halen”

mijn e-card reader werkt nochtans perfect, nieuwste softwareversie, aanmelden bij andere overheidssites lukt zonder problemen.

gegevens telefoonnummer en simkaartnummer in profiel.

Graag snelle oplossing, want erg vervelend dat ik nu niet bereikbaar ben.

Methode sms werkt niet want kaart geblokkeerd.

methode myproximus werkt niet, want user ipv beheerder…  omschakelen naar beheerder werkt niet.

Niet onmiddellijk tijd om even snel binnen te springen in shop.

 

mvg,

Gert

 


4 reacties

Pobleem intussen opgelost via Proximus Shop Wijnegem.

Bedankt aan de vriendelijke jongeman aldaar!

 

Reputatie 7
Badge +3

@gertvb 

Excuses voor het ongemak.

Blij te vernemen dat het opgelost is.

Groeten

Tina

Mmz, te vroeg victory gekraaid vrees ik.

Men heeft mijn pay&go nu wel gedeblokkeerd in de shop en mijn id kaart ingelezen, maar mijn account staat nog steeds op ‘user’ ipv ‘beheerder’…  ondertussen lijkt het dus niet mogelijk om mijn nummer over te dragen naar een andere operator...   Hoe los ik dit op zonder nogmaals langs de shop te moeten 🙄

Reputatie 7
Badge +3

@gertvb Ik heb dossier 52914819 overgemaakt aan de bevoegde dienst.Zij gaan het nakijken en zelf terug contact met u opnemen.Alvast excuses voor het ongemak.Groetjes,Joel

Reageer