Vraag

pay&go+ activeren

  • 19 December 2023
  • 2 reacties
  • 27 Bekeken

ik heb online een pay&go+ kaart besteld en per post ontvangen , nu ik ze wil activeren lukt het mij niet en bel proximus , die laten mij weten dat dit gsm nr. al in gebruik is en kunnen hier niets voor in orde brengen , en verwijzen mij naar een proximus winkel 

hiervoor moet ik 30min rijden om mijn kaart van 5€ misschien te activeren 

is dit de manier dat proximus met zijn klanten omgaat !!!!!

wat moet ik nu doen?


2 reacties

Reputatie 7
Badge +4

 

Wacht op de reactie van een Proximus moderator - vanaf morgen - op dit publieke forum

Vermeld het betrokken GSNnr en SIMkaartnr in het vrije veld “ticket” van uw forum login profiel, aldaar enkel zichtbaar voor Proximus

 

Indien de vervaldatum van de betrokken Pay&Go+ nog niet bereikt is, kan (in principe) het betrokken GSMnr nog niet door iemand anders in gebruik zijn (of niet door Proximus voor iemand anders in gebruik gezet geweest zijn)

 

Indien er om één of andere reden toch ergens iets fout zou zijn gelopen, zou Proximus u mogelijks toch een nieuwe Pay&Go (SIM & nr) met identieke belwaarde via Bpost laten geworden, nee?

Reputatie 7
Badge +3

@stefan vaneynde Best in dit geval een nieuwe online bestellen om verdere problemen te vermijden.Als de nieuwe is geactiveerd laat u ons dit wetenn dan zetten we 5EUR extra op uw Pay&Go.Excuses alvast voor het ongemak.Groetjes,Joel

Reageer