Skip to main content

Bestelling Iphone 15plus geplaatst op 18/09/23. 

Briefje van de postbode in de brievenbus gevonden op 22/09/23. Pakket zou op 23/09/23 vanaf 11u beschikbaar zijn in het afhaalpunt. 

Naar afhaalpunt op 23/09/23: postbode niet langs geweest, dus geen pakketje.

Terug naar afhaalpunt op 25/09/23: postbode wel langs geweest maar nog steeds geen pakketje.

Onmiddellijk daarna naar Bpost, ‘pakketje ligt waarschijnlijk achteraan maar postbodes zijn al naar huis dus zal voor morgen zijn’. (26/09/23)

Op 26/09/23 telefoon naar Bpost: pakket is niet op postkantoor. 

Waar dan wel? 

Telefoon naar Proximus, dame in het gebrekkig Nederlands antwoordt dat men snel contact met me zal opnemen. Verder niets...

mss best ook het invulformulier van Bpost invullen:

Mijn pakje ligt niet in het Afhaalpunt

Vul ons online formulier in om aangifte te doen dat je pakje niet in het Afhaalpunt ligt


Best een schriftelijke klacht indienen bij de verantwoordelijke leverancier zijnde Proximus. 


Dag @Lizzy1982 vul je in het klantprofiel hier je gegevens aan?


Reageer