2/11 ingeschreven op pack Proximus als nieuwe klant, internet / tv / 3 mobiele telefoons, kom van Scarlet.
Kastje na een paar dagen ontvangen, simkaarten idem. Niet veel later komen installeren, alles ok met internet en tv, direct hierna proberen de simkaarten te activeren. En bij dit laatste loopt het helemaal mis, krijgt men gewoonweg niet klaar.
het is nu 12/12, en nog steeds geen overzet mogelijk, 16 keer hiervoor met Proximus gebeld, na mijn laatste telefoontje van vandaag meegekregen dat te laatste morgen alles in orde zal zijn, fingers crossed. Intussen zowat de hele support dienst de laatste anderhalve maand aan de lijn gehad, het totale gebrek aan kennis en communicatie is schrijnend. Annulatie order ook aangevraagd, maar zit door het pack en de eindejaarsacties de komende 2 jaar vast aan Proximus, niet dat Telenet het zo goed doet momenteel, maar had hier toch wel wat meer profesionalisme verwacht, al was het maar escaleren naar iemand met kennis van zaken.
Hoop echt dat dit op KT in orde gaat zijn, dan kan ik beginnen Scarlet te contacteren, klaarblijkelijk worden nog steeds de kosten van mijn pack daar doorgerekend, laat staan de meerkosten abo indien deze niet meer gelinkt zijn aan een pack.
Korte samenvatting, zeer gefrustreerd, had graag mijn uren kunnen doorfactureren, dan kon ik een aantal maanden gratis van Proximus “genieten”.