Vraag

Overzetten bestaand nummer van ander provider onmogelijk en klantendienst staat totaal machteloos

  • 6 June 2023
  • 3 reacties
  • 47 Bekeken

Hallo,

Meer dan een maand geleden een aanvraag gedaan voor het overschakelen van een andere provider naar proximus mobile met behoudt van nummer. Wat een calvarietocht. Inmiddels is het contract met de vorige provider afgelopen en zit ik zonder mobiele nummer omdat er god-weet-wat misloopt by Proximus. Ik gebruik dit nummer ook professioneel en dit maakt mijn leven momenteel wel zeer moeilijk!

Naar goede gewoonte blijkt de klantendienst compleet nutteloos en machteloos (steeds weer dat systeem dat blokkeert of hen niet toelaat dit of dat te doen...), moet de hel zijn daar bij die call centers werken.

Wat is de meest efficiente manier voor een klacht in te dienen en/of iemand aan de lijn te krijgen die dit met spoed kan afhandelen? Moet er dan steeds een publieke tweet gestuurd worden naar @Proximus (zucht)?

Enkele maanden geleden was het ook al miserie met de verhuis van de internet aansluiting, kort daarna met de activatie van fiber hier in het gebouw. Werkelijk een schande zulke service. De rest is al niet veel beter maar mss toch maar weer eens alles bij een andere provider zetten…

 

Alvast bedankt aan zij/hij die me kan aanwijzen waar ik eventueel terecht kan met dit probleem.

 

Groeten


3 reacties

@epuo 

Omdat de PX forummedewerkers aan de slag zouden kunnen om dit enigszins verder na te trekken, als ze morgen de draad hier terug opnemen, en meer informatie te kunnen geven: Noteer in je ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is), (in het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden), privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op" en meldt ook hier van zodra dit gebeurd is.

Reputatie 7
Badge +3

Dag @epuo zoals @Martin al aangeeft kun je in het klantprofiel gegevens toevoegen, voor nazicht. Groetjes, Heidi

Reputatie 7
Badge +3

@epuo  Ik zie dat je dossier in behandeling is bij Lauranne. Ze vroeg je het simkaartnummer door te geven? 

Reageer