Beste
gisteren de overstap gemaakt na de zoveelste problemen met Proximus toch overwogen om te blijven is dit mogelijk om dit te annuleren bij de andere provider , nog geen installatie gedaan nu zit alles nog bij Proximus
Mvg
Beste
gisteren de overstap gemaakt na de zoveelste problemen met Proximus toch overwogen om te blijven is dit mogelijk om dit te annuleren bij de andere provider , nog geen installatie gedaan nu zit alles nog bij Proximus
Mvg
Heb je hiervoor al contact opgenomen bij de andere provider waarmee je de overstap geregeld hebt.
NB: Proximus forummedewerkers komen vandaag niet langs wegens feestdag,
(bellen naar het 0800 22 800 van de helpdesk is wel mogelijk)
Indien u met operator/provider X contact hebt genomen voor een overdracht van Proximus naar operator X en u hiervan wenst af te zien, vrees ik dat u contact dient op te nemen met operator X om dit proces te stoppen (en van uw contractueel engagement af te zien)
en zal dat gaan zonder extra onkosten ...
Dat zal van operator X (contract) afhangen (en van de eventueel toepasselijke wetgeving bv. verkoop op afstand)
Indien er nog geen technische interventies geweest/gepland zijn op het terrein komt u er mogelijks zonder kosten vanaf
beste Contract afgesloten in een Shop , normaal komt de technieker langs denk niet of zal lukken kan eens morgen horen
Inderdaad best ook eens naar die shop gaan
Beste
is in orde blijf bij Proximus kunnen annuleren bij provider geef nog een kans na te zovele defecten dagen zonder tv enz is er over hopelijk zal ze iets doen aan de betaling ook
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.