Skip to main content

Beste 

gisteren de overstap gemaakt na de zoveelste problemen met Proximus  toch overwogen om te blijven is dit mogelijk om dit te annuleren bij de andere provider , nog geen installatie gedaan  nu zit alles nog bij  Proximus 

 

Mvg 

Heb je hiervoor al contact opgenomen bij de andere provider waarmee je de overstap geregeld hebt.

NB: Proximus forummedewerkers komen vandaag niet langs wegens feestdag,

(bellen naar het 0800 22 800 van de helpdesk is wel mogelijk)


Indien u met operator/provider X contact hebt genomen voor een overdracht van Proximus naar operator X en u hiervan wenst af te zien, vrees ik dat u contact dient op te nemen met operator X om dit proces te stoppen (en van uw contractueel engagement af te zien)


en zal dat gaan zonder extra onkosten ...


Dat zal van operator X (contract) afhangen (en van de eventueel toepasselijke wetgeving bv. verkoop op afstand)

Indien er nog geen technische interventies geweest/gepland zijn op het terrein komt u er mogelijks zonder kosten vanaf


beste Contract afgesloten in een Shop  , normaal komt de technieker langs   denk niet of zal lukken  kan eens morgen horen 


Inderdaad best ook eens naar die shop gaan


@Kustboy-25 Wij zijn niet geautoriseerd om een aanvraag tot overdracht van een andere operator te annuleren. Dus ik bevestig hierbij dat het antwoord van @M_016 correct is en je contact moet opnemen met de andere operator. Groetjes, Antonella


Beste 

 

is in orde  blijf bij Proximus kunnen annuleren bij provider  geef nog een kans na te zovele defecten dagen zonder tv enz is er over  hopelijk  zal ze iets doen aan de betaling ook  


@Kustboy-25 Hiervoor werd dossier 50745725 opgemaakt. Een dossierbeheerder zal dit verder voor jou nakijken. Groetjes, Antonella


Reageer