@SV1
Excuses voor het ongemak.
we hebben je een sms gestuurd bij 80% verbruik, zal ook zo ingesteld staan op je gsm vermoed ik? .
via je MyProximus kan je je verbruik opvolgen: er zijn 2 meldingen mogelijk voor het verbruik en het bedrag kan je zelf instellen.
Staat de wifi voor het toestel goed ingesteld?
Hoe staat de “update voor toestel” geînstalleerd? enkel bij wifi?
Soms schakelt een toestel na een update automatisch over naar 4G ipv op wifi te blijven…
Hoe sneller het internet op de toestellen, hoe sneller de limiet bereikt is en we hebben zo graag snel internet ;-)
ongeveer 40 min na het overschrijden je bundel werd je reeds verwittigd
je kan via je Instellingen/Apps bekijken welke apps het meeste verbruiken?
Ik ga zien wat we kunnen doen aan de aanrekening.
vriendelijke groeten
tina
Ik vind het gewoon vreemd dat ik 'slechts' 6Gb heb verbruikt met m'n 'onbeperkte bundel' (Pickx, Deezer, Facebook, Instagram, ...) terwijl ik die apps zeer veel gebruik. Streamen doe ik enkel via die apps. Sinds een maand of 3 krijg ik inderdaad plots de melding in de laatste week dat ik 80% van m'n bundel heb opgebruikt, terwijl m'n surfgedrag niet echt verschilt buiten vroeger.
Nu, ik ga veranderen van pack, want zo'n Flex met Unlimited S zal me beter uitkomen. Helaas kon dat niet via de site en moet men me nog opbellen vandaag daarvoor.
ok @SV1
dank voor feedback
k hoop dat ze je snel bellen
als je hulp nodig hebt, horen we het wel :-)
groeten
Tina
ok @SV1
dank voor feedback
k hoop dat ze je snel bellen
als je hulp nodig hebt, horen we het wel :-)
groeten
Tina
Ik ben net opgebeld geweest, maar men gaat vandaag niets kunnen regelen omdat er blijkbaar een update van de systemen bezig is.
Overigens, de rekening voor bijkomende data staat nu al op 8€ en die geactiveerde 5€ voor 1Gb is nog nergens te bespeuren. 'we zijn eraan bezig' staat erbij.
@SV1
er is nu toch een dossier op mijn naam voor die extra kost, dus ik volg mee op :-)
groeten
Tina