Skip to main content

Beste,

Vorige week heb ik een aanvraag ingediend voor een overname van een mobiel nummer.

Op 5 augustus ontving ik per email een bevestiging van overname mobiel waarin stond dat de activering niet kon gebeuren. Ik heb op 6 augustus een Proximus winkel binnengestapt. Bleek dat kopie van mijn identiteitskaart ontbrak. Ik heb hen deze gegeven. Vandaag (6 dagen later) is de overname blijkbaar nog niet in orde. Ik heb gesproken met de klantendienst. Die hebben me bevestigd dat administratief alles in orde is en dat het probleem bij de technische dienst ligt. Ik heb met de technische dienst gesproken en die hebben me terug naar de klantendienst verwezen. En bij de klantendienst wordt er opgehangen.

U begrijpt dat ik zeer ontevreden over zoiets simpels. Alles is in orde en toch word je van het kastje naar de muur gestuurd. AUB los dit zsm op !

Dag @Brenda W kun je in het klantprofiel meer info toevoegen, zoals je klantnummer en het nummer in kwestie? Groetjes, Heidi


Beste Heidi,

Ik heb de gevraagde gegevens in het login profiel ingegeven.

Ik hoor graag van u.

 

Mvg


@Brenda W  We hebben een dossier (48906248) opgemaakt voor de bevoegde dienst.
Deze gaat alles voor je nakijken en je nog iets laten weten ivm de oplossing.
Alvast onze excuses. 

Mvg, KoenN


Reageer