Beantwoord

overname mobiel nummer

  • 12 August 2021
  • 3 reacties
  • 131 Bekeken

Reputatie 1

Beste,

Vorige week heb ik een aanvraag ingediend voor een overname van een mobiel nummer.

Op 5 augustus ontving ik per email een bevestiging van overname mobiel waarin stond dat de activering niet kon gebeuren. Ik heb op 6 augustus een Proximus winkel binnengestapt. Bleek dat kopie van mijn identiteitskaart ontbrak. Ik heb hen deze gegeven. Vandaag (6 dagen later) is de overname blijkbaar nog niet in orde. Ik heb gesproken met de klantendienst. Die hebben me bevestigd dat administratief alles in orde is en dat het probleem bij de technische dienst ligt. Ik heb met de technische dienst gesproken en die hebben me terug naar de klantendienst verwezen. En bij de klantendienst wordt er opgehangen.

U begrijpt dat ik zeer ontevreden over zoiets simpels. Alles is in orde en toch word je van het kastje naar de muur gestuurd. AUB los dit zsm op !

icon

Beste antwoord door HeidiE 12 August 2021, 13:43

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Dag @Brenda W kun je in het klantprofiel meer info toevoegen, zoals je klantnummer en het nummer in kwestie? Groetjes, Heidi

Reputatie 1

Beste Heidi,

Ik heb de gevraagde gegevens in het login profiel ingegeven.

Ik hoor graag van u.

 

Mvg

Reputatie 7
Badge +4

@Brenda W  We hebben een dossier (48906248) opgemaakt voor de bevoegde dienst.
Deze gaat alles voor je nakijken en je nog iets laten weten ivm de oplossing.
Alvast onze excuses. 

Mvg, KoenN

Reageer