Vraag

Overgang orange naar proximus

  • 4 April 2023
  • 2 reacties
  • 91 Bekeken

Ik heb een aanvraag ingediend om van Orange pre-paid naar proximus abonnement over te schakelen met behoud van het telefoonnummer. De simkaart heb ik ontvangen, maar de service wordt niet geactiveerd. De telefoon herstart ik continue, de simkaart al meerdere malen verwijderd en opnieuw ingebracht.

Volgens 1299 is het nr nog bij Orange maar de simkaart van Orange werkt ook niet meer. 

De klantendienst heeft me niet kunnen helpen, is er een expert die me hierin kan bijstaan?


2 reacties

Heb je de vraag voor overschakeling wel ingediend bij Proximus en niet bij orange.

In ieder geval omdat de PX forummedewerkers direct aan de slag zouden kunnen, als ze morgen de draad hier terug opnemen, om dit verder te onderzoeken en meer informatie te kunnen geven: Noteer in je ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is), (in het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden), privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op" en meldt ook hier van zodra dit gebeurd is.

Reputatie 7
Badge +3

Dag @arnol2 zoals @Martin al aangeeft, vul het klantprofiel aan zodat we dit kunnen nakijken. Groetjes, Heidi

Reageer