Op woensdag 4 Jan diende ik in de P shop een aanvraag in om een Orange nummer over te nemen en aan mijn flex abonnement toe te voegen.
Er werkd me gezegd dat dat tussen de 2 uur en twee dagen zou duren. Wat ik al (on)behoorljk lang vind.
Vrijdagmiddag nog steeds niks. Dan maar proberen te chatten met proximus support.
Na TWEE UUR te hebben gehoord dat men op zoek was naar een medewerker, GEEN antwoord.
Inmiddels is het Zaterdag middag, dag drie dus, en nog steeds beweegt er niets.
Een argument om van orange (bedrijfsabonnement) over te stappen naar proximus was de meestal uitstekende support.
Ik begin me dus af te vragen of dat een goede beslissing is. Of zitten al die support medewerkers in China, ziek van Covid ???
In de P shop kunnen (of willen) ze niets doen. Maar dat de proximus support totaal onbereikbaar is (ik kan intussen niet meer bellem met mijn orange kaart) is totaal onaanvaardbaar.
Misschien kan iemand van proximus via deze weg het boeltje in gang steken?