Skip to main content

Beste,

Ik zou willen weten of het mogelijk is een oud nummer terug te activeren met een abonnement van jullie.

Het gaat om een nummer dat ondertussen een aantal jaar niet meer werd gebruikt:

0474568580

Kan u mij hierbij helpen?

 

Alvast hartelijk bedankt.

 

Mvg,

Nico

Dit nummer zit volgens Common Reference Database Centre (CRDC) for Number Portability nog altijd bij Proximus. Maar zo kun je nog niet weten of het al door iemand anders in gebruik is, tenzij je naar het nummer zou bellen, anders de verdere reactie van een PX forum moderator afwachten. 

Noteer hiervoor in ieder geval in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is). In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden. Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". Meldt het hier zodra dit gebeurd is.


@Nico1982 Kan u uw klantnummer aanvullen op uw profile.Dan kijk ik het even na voor u.Groetjes,Joel


Reageer