Skip to main content

hoe kan ik inkomende oproepen doorschakelen mijn proximusnr. naar een ander proximusnr. ????

Ik ben nu voor het ogenblik in Spanje en mijn simkaart werkt niet meer!!!

Na contact met klantendienst??? tehoren gekregen dat ze mij  nieuwe simkaart niet opzenden.

Normaal kan je doorschakelen met je GSM maar als deze niet meer werkt door kapotte simkaart????

In principe kunnen Proximus medewerkers op dit publieke forum dit ook voor u doen in afwachting van een andere oplossing 

Normaal komen oproepen wanneer u niet bereikbaar bent op uw voicemail terecht

Deze kunt u normalerwijze ook beluisteren vanaf een ander toestel

https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_voicemail_msg/particulieren/support/mobiele-telefonie/voicemail-en-oproepbeheer/voicemail/voicemail-berichten-beluisteren-wissen-bewaren.html

https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_call_divert/particulieren/support/mobiele-telefonie/voicemail-en-oproepbeheer/oproepbeheer/oproepen-op-uw-gsm-doorschakelen.html

 


Klantenservice gebeld en na 20min zeggen ze dan het lukt niet?😏


= misschien best wachten op een reactie van Px op dit forum (ik vermoed dat ze vandaag nog zouden kunnen reageren = “fingers crossed”)


Klantenservice gebeld en na 20min zeggen ze dan het lukt niet?😏

het doorschakelen kunnen zij dat dan niet met een kapotte sim ? speelt dit dan een rol of je sim al dan niet kapot !


Dag @Emmanuel_028 dossier 44884760 is hiervoor al in behandeling. Grt, Heidi


@HeidiE :Dank U, voor de inlichting


Reageer