Zijn er momenteel werkzaamheden aan de gang op de antenne site gelegen aan de Sportoase in Rotselaar (Vakenstraat). Reeds een week is er in deze omgeving een zeer slechte 4G verbinding, meestal 3G tot zelfs 2G. Ter hoogte van de Schoolstraat (Basisschool) is het vaak onmogelijk mobiel internet te gebruiken.
ter info: mss door modernisering van de mobiele antennes:
Alles weten over de werken aan onze mobiel netwerk | Proximus
je kan daar eens je locatie ingeven op de kaart
ter info: mss door modernisering van de mobiele antennes:
Alles weten over de werken aan onze mobiel netwerk | Proximus
je kan daar eens je locatie ingeven op de kaart
Bedankt voor de tip.
Volgens het kaartje zijn in deze regio geen werkzaamheden aan de gang.
Voorheen was de ontvangst hier beter, dus moet er een andere reden zijn?
Iemand van Proximus zelf kan informeren bij de bevoegde dienst, maar zij komen pas maandag hier terug langs.
Zijn er momenteel werkzaamheden aan de gang op de antenne site gelegen aan de Sportoase in Rotselaar (Vakenstraat). Reeds een week is er in deze omgeving een zeer slechte 4G verbinding, meestal 3G tot zelfs 2G. Ter hoogte van de Schoolstraat (Basisschool) is het vaak onmogelijk mobiel internet te gebruiken.
Kristfof ik heb u een privé bericht gezoden
Kristfof ik heb u een privé bericht gezoden
Ik heb geen privé bericht ontvangen?
Daar staat geen melding van nieuwe berichten.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.