Vraag

Onterechte aangerekende kosten

  • 24 January 2021
  • 9 reacties
  • 95 Bekeken

Geacthe,

 

Toen ik op men werk vandaag was kreeg ik opeens een smsje van proximus dat ik 10€ buiten mijn bundel zat met data verbruik terwijl ik gewoon op het wifi zat en mijn 4g uitstond. Eenmaal thuis aangekomen en ook daar op het wifi zit kreeg ik wederom een sms met dat ik opeens op 25€ buiten men bundel zit. Hoe kan dit???

Met vriendelijke groeten,

 

Belinde


9 reacties

FYI: Morgen komen de Proximus forummedewerkers terug langs om je verder te helpen.

Kun je via Myproximus niet zien van waar dit mobiel verbruik komt.

Reputatie 7
Badge +3

Dag Belinde, vul je op het klantprofiel klantgegevens in voor nazicht? Groetjes, Heidi

Dag Belinde, vul je op het klantprofiel klantgegevens in voor nazicht? Groetjes, Heidi

Geachte,

De mobiele nummers staan op naam van mijn vrouw, kan ik haar gegevens prive ergens doorsturen?

Gevraagde privégegevens in je forumprofiel plaatsen doe je terwijl je op het forum ingelogd bent, en zet je in één van de met “privé” aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
in het vak "Ticket (Privé)" kun je bvb nog bijkomende informatie zetten zoals het nummer van je vrouw.
Klik tenslotte onderaan links op “sla wijzigingen op”

Reputatie 7
Badge +3

Het maandelijks inbegrepen mobiele internet is op. Check in je instellingen wat er zoveel verbruik genereerde, om dit in de toekomst te vermijden. Hou er rekening mee dat bepaalde apps veel 4g verbruiken, WiFi-assistentie schakel je daarom ook best uit. Groetjes, Heidi

Het maandelijks inbegrepen mobiele internet is op. Check in je instellingen wat er zoveel verbruik genereerde, om dit in de toekomst te vermijden. Hou er rekening mee dat bepaalde apps veel 4g verbruiken, WiFi-assistentie schakel je daarom ook best uit. Groetjes, Heidi

Ik snap alleen niet hoe er 4g is afgegaan wanneer mijn 4g uitstaat? 

Reputatie 7
Badge +3

Je krijgt deze sms-jes niet in real-time, dus niet meteen wanneer je verbruik op is, hier zit soms enkele uren vertraging op. Je kunt via MyProximus (online of via de app) wel instellen om op voorhand een verwittiging te krijgen, bijvoorbeeld als je op 80% van het inbegrepen verbruik zit. Groetjes, Heidi

Je krijgt deze sms-jes niet in real-time, dus niet meteen wanneer je verbruik op is, hier zit soms enkele uren vertraging op. Je kunt via MyProximus (online of via de app) wel instellen om op voorhand een verwittiging te krijgen, bijvoorbeeld als je op 80% van het inbegrepen verbruik zit. Groetjes, Heidi

Ja dat snap ik allemaal, maar mijn 4g staat altijd uit op men werk omdat er gratis wifi is dus zelfs al is het met een paar uur vertraging dan zou het nog niet mogen :/ ik werk 11u per dag dus is niet dat ik sochtens op men 4g zit en savonds op men werk bv

Reputatie 7
Badge +3

@Belinde  Dag ik heb u ,via mail, info nagelaten hieromtrent. Groetjes Luc 

Reageer