Op 6 mei 2020 probeer ik een GSM + abonnement te bestellen via myproximus via iPhone, iPad en laptop. Ik sta als beheerder en krijg de boodschap “u bent geen eigenaar van de klantrekening”. Ik bel op 7 mei de klantendienst. Men brengt dit in orde en bevestiging van de aanvraag volgt. De bestelling zal op 11 mei geleverd worden. Op 11 mei niks… ik bel om 16h00 de klantendienst: U moet een betaalaanvraag krijgen per e-mail. De mail is niet doorgekomen (ook niet via spam), ik zend die (opnieuw). resultaat = geen e-mail. Ik bel opnieuw om 19h30. Opnieuw zend men de email door. 12/05 ‘s morgens: geen email. De bestelling blijft geblokkeerd in myproximus. Ik bel opnieuw op 12/05 om 8h00. Er blijkt een technisch probleem te zijn, maar er is pas om 9h00 iemand op de technische dienst. Men maakt een ticket aan: 10652563. Ik bel opnieuw om 10h00: Het ticket staat er en wij zullen dit binnen nu en 2 dagen (!) behandelen. Ik zie op de website van proximus dat verpleegkundigen voorrang krijgen gezien covid-19 maar ik heb de GSM + abonnement donderdag nodig en er komt geen schot in de zaak. De email met betaalinstructies blijkt maar niet verzonden te kunnen worden. Help!
goede middag,
Ik heb in myproximus een 2de e-mailadres toegevoegd. het is een ***@telenet.be e-mailadres. (aangepast in ‘meldingen’)
Hopelijk kunt u het terugvinden. Laat u me weten wanneer u de e-mail langs dit adres toestuurt a.u.b.?
hartelijk dank bij voorbaat!
Steven
Dag
Ik heb het e-mailadres ook toegevoegd in mijn profiel op het forum in het veld ‘ticket’, het veld opmerkingen zag ik niet meteen staan...
De mail is verzonden
Goede middag, ik kreeg je mail maar dit document is het probleem niet, dat had ik al gekregen.
Er moet een email volgen waarin ik ‘het gezamenlijk aanbod moet bevestigen’ om de dienst te activeren en dus de GSM/SIM toegestuurd te krijgen. (Zie blad 1 van het document dat u me toestuurde) Dat blijkt niet te lukken…
is er een oplossing hiervoor want ik heb de nieuwe GSM + abonnement donderdag nodig om mijn dienstverlening te verzekeren aan mijn patiënten...?
ik zie dat er ook een klacht via de ombudsdienst werd ingediend.
we hebben gevraagd om dit onmiddellijk te behandelen.
Excuses dat het zo gelopen is.
mvg, Tina
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.