Vraag

Onmogelijk een Iphone 14 pro te bestellen.

  • 13 September 2022
  • 5 reacties
  • 137 Bekeken

Beste,

het is voor mij onmogelijk een Iphone 14 pro te bestellen met een abonnement. Wanneer ik op de webpagina kom “stel je gsm-nummer in” en ik zeg dat ik mijn bestaand nummer wil behouden. (daarna vul ik ook mijn nummer in het vakje) komt er onder dit vakje te staan “het is niet mogelijk om de producten in je winkelmandje met dit gsm-nummer te bestellen.”

 

Kan er mij hier iemand bij helpen?

Met vriendelijke groeten,

Mario


5 reacties

Reputatie 2

Misschien een tip: mocht je enig adblock aan hebben staan, zet die dan uit en zet proximus als veilige website in je antivirus, mocht je die hebben op je computer. Ik had hiervoor altijd problemen met proximus webshop, maar nu niet meer. 

Reputatie 7
Badge +3

@Mario De Groote  Dag Mario, waarschijnlijk gaat dit komen opdat op dit nummer reeds een JO lopende is. Best na de einddatum opnieuw proberen ofwel dit iets vroeger stop zetten. Einddatum is 21/9/2022 en de huidige restwaarde is 4,823 euro. Groetjes Luc

Bij mij lukt het ook niet, probeer op advies van klantendienst al 2 dagen. Ben al in shop geweest lukt ook niet. En einde actie over 5 uur.😱😱

@Proximus_Forummedewerkers  

  • Thibo heeft een nieuw topic opgestart omtrent dit probleem : 

iphone 14 proberen te bestellen | Proximus Forum

Reputatie 7
Badge +3

@Thibo  Dag ik heb hiervoor dossier 51283076 aangemaakt voor de mensen deze dit behandelen. Vanzodra mogelijk zal het order opnieuw gelanceerd worden. Groetjes Luc 

Reageer