Vraag

Ongewenste nr's

  • 27 October 2021
  • 4 reacties
  • 36 Bekeken

 


4 reacties

Alle nr’s geblokkeerd maar wordt nog steeds gebeld door onbekende nr’s uit buitenland

 

Ter info: Ombudsdienst voor telecommunicatie : Hoe klacht indienen ? - Klacht met betrekking tot kwaadwillige oproepen (ombudsmantelecom.be)
smartphones laten toe anonieme oproepen (en/of van sommige nummers) te blokkeren 

→ TechTip: Anonieme oproepen blokkeren - TechPulse

NB: Persoonlijk ben ik ook gestopt met nr te blokkeren want het werkt inderdaad niet altijd en als het lukt veranderen ze toch van nummer dus maw een straatje zonder einde.

Beste Martin.

Alvast bedankt voor uw reactie maar dit heb ik inmiddels al ingesteld op mijn iphone.

Evenzo is het als zelfstandige toch niet normaal om onbekende nr’s te blokkeren .

Vandaag dus meermaals met Proximus contact opgenomen om een klacht in te dienen over de ongewenste nr’s , spijtig genoeg zonder resultaat .

Het gaat nog verder zelfs , namelijk kunnen de medewerkers van proximus mij zelfs geen mail adres geven om een dergelijke klacht in te dienen .

Als je de klacht dan toch via de website probeert in te dienen wordt je overstelpt met vragen die er niets meet te maken hebben , kortom belachelijk.

 

dat is de uitleg die ik op hun site vind:

Ongewenste oproepen of sms’en | Proximus

Reageer