Vraag

'ongeldig nummer '

  • 26 December 2019
  • 3 reacties
  • 521 Bekeken

Ik heb op alle manieren geprobeerd een nieuwe pay and go kaart (gratis bij aankoop Proximus gsm) te 'identificeren, en krijg telkens de foutmelding dat het gsm-nummer (dat ik via de telefonische klantendienst van Proximus gekregen heb) 'ongeldig is..

Nu blijkt dat nummer 'niet actief ' te zijn en sturen ze me op de klantendienst naar een Proximus shop om kaart te laten activeren …

Ik las intussen hier dat ik niet de enige ben en dat een andere klant ook naar de shop gestuurd werd, waar ze het blijkbaar ook niet hebben kunnen oplossen..

 


This topic has been closed for comments

3 reacties

Reputatie 6
Badge +2

En al eens geprobeerd via proximus.be/identificeer ?

Daar kunt u dat doen met uw identiteirskaart of via een herlaadbeurt.

En anders is het naar een winkel.

Reputatie 7
Badge +4

Misschien helpt het onderstaande: #122# bellen

https://www.proximus.be/prepaid-identification/nl/Segment-Q4-template/ZWP__/identification

Is de betrokken gratis SIM nog geldig? Normaal is er ergens eventueel op de verpakking een uiterste geldigheidsdatum voorhaanden

Indien bovenstaande niet lukt en de geldigheidsdatum  is niet verstreken kunnen enkel Px-medewerkers op dit publieke forum u verder helpen

 

Reputatie 7
Badge +3

@Varadero  indien je hier nog problemen mee ondervindt, kan je dan even het simkaartnummer en gsm-nummer van de P&G toevoegen in het opmerkingen-veld bij je profielgegevens? Groetjes, Antonella