Skip to main content

Hallo, maandag ging ik naar proximuswinkel om nieuw gsm-abonnement aan te vragen. We hebben al een pack bestaande uit 3 abonnementen.

Na 48 u had ik nog steeds geen toegang. Wat blijkt : er staat een onbekend nummer in ons pack maar niet het mijne.

Dus ik kan niet bellen noch sms’en. 

Dinsdag terug naar proximuswinkel : fout van medewerker, wordt in orde gebracht,  weer dag wachten.

Resultaat: onbekend nummer staat nog steeds in ons pack en zelfs in onze factuur!!!

Woensdag : Bellen naar 080022800 : wordt zogezegd opgelost MAAR nu werd eigen gsm-nummer gedeactiveerd!!! 

Donderdag : voor de 3e keer naar proximuswinkel om de 3e fout proberen recht te zetten in weekje tijd.

Dit hou je toch niet voor mogelijk😡

@pat-leen Kan u uw klantgegevens(klantnummer - gsm-nummer(s) ) aanvullen op uw profile.Welk gsm-nummer zou foutief zijn.Dan kijken we het even na voor u.Groetjes,Joel


&

TBI: je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel Proximus medewerkers kunnen deze info bekijken. In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"


Reageer