Skip to main content

op05/08/23 werd het gsmnr0477-387668 (prepaidcard) omgezet in mobile flex s abonnement, het saldo 37.15€ zou terugbetaald worden op de volgende maandelijkse factuur ,tot op heden nog niets gebeurd op e-mails wordt niet gereageerd, vandaag tel. contact gehad met medewerker die gewoon verklaarde dat dit niet meer kan achterhaald worden ???  moest volgens deze persoon binnen de 30 dagen aangevraagd worden ?  dit is diefstal en gebruik maken van de onwetenheid van uw klanten (wordt NOOIT medegedeeld aan zijn klienteel )

Proximus medewerkers (moderatoren) op dit publieke forum zullen u wel verder kunnen helpen voor een oplossing hieromtrent

De info op de Proximus website is hieromtrent vrij duidelijk (het Pay&Go belkrediet wordt in mindering gebracht op de 1e factuur van het mobiele abonnement voor het betrokken GSMnr)

= De betrokken Proximus callcenter medewerker heeft onzin verteld

 

Indien het werkelijk nodig zou zijn de ombudsdienst telecom inschakelen

 

Ref.:

Je abonnement wijzigen of opzeggen | Proximus

 

 

Een klacht indienen tegen een telecommunicatieoperator (ombudsmantelecom.be)


Dag @Uranus01 dit gaat in principe automatisch, je moet dit niet zelf aanvragen. Ik laat onder dossiernummer 53373980 nakijken waarom dit nog niet in orde werd gebracht. Groetjes, Heidi


Reageer