op05/08/23 werd het gsmnr0477-387668 (prepaidcard) omgezet in mobile flex s abonnement, het saldo 37.15€ zou terugbetaald worden op de volgende maandelijkse factuur ,tot op heden nog niets gebeurd op e-mails wordt niet gereageerd, vandaag tel. contact gehad met medewerker die gewoon verklaarde dat dit niet meer kan achterhaald worden ??? moest volgens deze persoon binnen de 30 dagen aangevraagd worden ? dit is diefstal en gebruik maken van de onwetenheid van uw klanten (wordt NOOIT medegedeeld aan zijn klienteel )
Proximus medewerkers (moderatoren) op dit publieke forum zullen u wel verder kunnen helpen voor een oplossing hieromtrent
De info op de Proximus website is hieromtrent vrij duidelijk (het Pay&Go belkrediet wordt in mindering gebracht op de 1e factuur van het mobiele abonnement voor het betrokken GSMnr)
= De betrokken Proximus callcenter medewerker heeft onzin verteld
Indien het werkelijk nodig zou zijn de ombudsdienst telecom inschakelen
Ref.:
Je abonnement wijzigen of opzeggen | Proximus
Een klacht indienen tegen een telecommunicatieoperator (ombudsmantelecom.be)
Dag
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.