Vraag

omzetten gsm abonnement

  • 16 March 2022
  • 3 reacties
  • 64 Bekeken

Ik ben afgelopen zaterdag in een essec verkooppunt geweest om de gsm nummer van mijn zoon over te zetten van telenet naar proximus en toe te voegen aan mijn bestaand abonnement.  daar beloofde men ons dat dit ten laatste afgelopen maandag in orde zou zijn, maar dat was dus niet het geval. maandagavond heb ik dan contact opgenomen met jullie helpdesk waaar men me beloofde om dinsdagmiddag terug te bellen. na dat gesprek kreeg ik opnieuw de beloffte dat hmet dezeflde dag nog in orde zou zijn.  Dinsdagavond werd ik dan gebeld met de vraag of het in orde was en toen ik zei dat dit niet het geval was en ermee dreigde om dan maar een andere provider te zoeken vertelde men me doodleuk dat ik dit ‘aar moest doen?,,  Is dit de klantenservice van Proximus?,  Graag dringend een oplossing of. ontactname hieromtrent


3 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@Peter thijs 

Excuses voor het vreemde antwoord van de operator, dat trekt er idd niet op :-(

 

we willen dit graag nakijken want meestal verloopt een overname wel vlot, tenzij er ergens foute gegevens genoteerd zijn… 

zonder klantgegevens gaat dit niet lukken :-)

vul je in je forum profiel zo veel mogelijk gegevens in?

betrokken gsm nr? simkaart bij telenet? 

Ter info:  Forum Profiel

 klikken op jouw ‘icoontje’/avatar

> Mijn profiel > Bewerk profiel

> vakken aangeduid met (privé) zijn alleen zichtbaar voor proximus medewerkers

> daar je gevraagde gegevens aanvullen,  en

> Sla wijzigingen op en laat ons dit weten

En laat ons iets weten als t ingevuld is….

vriendelijke groeten

Tina

Reputatie 7
Badge +3

@Peter thijs Ik zie dat de overdracht gisteren opnieuw werd ingeleid. Je zal een nieuwe Proximus simkaart ontvangen per post. De overdracht van het nummer staat gepland op 24/03. Groetjes, Antonella

Hey Antonella, via een collega van u nl Dhr Erik Beuten hebben we de foutieve invoer ontdekt en is er effectief een nieuwe aanvraag opgestart.  Dank voor jullie antwoord.

Reageer