Beantwoord

Omschakeling Mobiel abonnement

  • 2 May 2022
  • 2 reacties
  • 49 Bekeken

Reputatie 6
Badge +2

 @AntonellaD   De omschakeling voor mijn mobiel nummer is nog niet gebeurd maar wel is mijn tariefplan gewijzigd in My Proximus : Mobile Flex  Maandelijkse prijs  € 0 /maand. Wat totaal niet klopt , tenzij ik nu een gratis abonnement krijg !? 😀👍

Ik post de screenshot hier daar het niet gaat via Privé bericht .

Groetjes, Patrick

 

icon

Beste antwoord door AntonellaD 3 May 2022, 08:46

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

2 reacties

Reputatie 6
Badge +2

@AntonellaD Het is in orde. Topic mag worden gesloten of verwijderd. Groetjes, Patrick 

Reputatie 7
Badge +3

@Pat52 In het proces waarbij een order aan het doorstromen is, kan de weergave van het betrokken product in MyProximus soms niet volledig correct zijn. Het nummer is sinds vandaag prepaid en zou nu niet meer zichtbaar moeten zijn in dit MyProximus account. Groetjes, Antonella