Vraag

omschakelen van pack naar enkel epic stories abonnement

  • 1 September 2021
  • 11 reacties
  • 72 Bekeken

Beste,

 

Ik ben sinds vorig weekend verhuisd en heb geen pack meer nodig, dit wil ik opzeggen. In de plaats wil ik enkel een epic stories abonnement. Moet ik dan eerst mijn pack opzeggen en daarna een epic stories abonnement aanvragen?

 

Zit ik dan tijdelijk zonder gsm en kan ik mijn nummer behouden?

 

Bedankt,

Ivan


11 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Opzeggen = nummer (normaal) kwijt

Dus best door een Proximus medewerker laten omzetten vanaf een datum xyz (hier, via 0800 22800 of in een center)

Ik heb al gebeld om het te laten overzetten maar blijkbaar kunnen ze dat niet via de telefoon. Nu zit ik al bijna een uur in een chat met iemand die maar heel traag reageert. Blijkbaar is het zeer moeilijk om een pack te stoppen en over te schakelen naar enkel een gsm abonnement...

Reputatie 7
Badge +3

Dag @Ivan_023 . Dus je wilt je pack opzeggen en het mobiele nummer, eindigend op 46, omzetten op een stories?  groetjes Luc

ja dat klopt, ondertussen zit ik al 2 u in een chat met iemand van proximus die nu iemand aan het zoeken is die dat eventueel kan doen...

3 u in de chat, hoe moeilijk kan dit zijn PROXIMUS???????

Reputatie 7
Badge +4

@Ivan_023 zie vraag @Luc.M indien deze moderator/medewerker u kan identificeren vermoed ik dat hij u een oplossing kan bieden

ik heb in mijn profiel mijn gsm nummer en klannummer gezet

momenteel nog altijd in de chat, blijkbaar kunnen ze geen twee orders tegelijk ingeven, nu is er iemand bezig mijn pack op te zeggen. maar weet niet of het mogelijk is dat ze een epic stories abonnement in de plaats kunnen geven met hetzelfde gsm nummer.

 

Anngezien Ivan geantwoord heeft, “ja dat klopt” aan  @Luc.M zal Luc dan wel het nodige gedaan/doorgegeven hebben.

ok mijn pack is nu stopgezet en moet nu wachten op een bevestigingsmail daarna kan ik pas een epic stories abonnement aanvragen. We zijn er bijna!

Ik ga naar een andere provider! Als het een halve dag duurt om zoiets te regelen is dit geen service. Mijn packet is toch al gestopt dus ga ik nu naar mobile vikings.

 

Reputatie 7
Badge +3

@Ivan_023 

Je pack is idd gestopt op 1-9.

toestellen zijn onderweg naar ons ?

Heb je niet tegelijkertijd een omzetting van je mobile gevraagd naar epic ?

Ik vermoed dat je aanvraag van een andere operator lopende is ?

groeten

Tina

Reageer