Beantwoord

omschakelen pay&go naar mobilus lukt na 4 dagen nog steeds niet

  • 19 October 2020
  • 1 reactie
  • 112 Bekeken

Ik kan er echt niet bij dat de omschakeling van een pay go naar een mobilus abo maar niet lukt…

vrijdag ben ik langs Proximus center langsgegaan om mijn pay go te identificeren (was voorheen abo werkgever), dat is gelukt. Aansluitend vraag ik om een mobilus S te willen openen op ditzelfde nummer. Dat was volgens de winkel ook geen probleem, dit zou de ochtend daarop actief zijn.

tegen zaterdagmiddag had ik echter nog niks… dan maar proberen bellen naar Proximus, een zeer tijdrovende en enerverende bezigheid! Uiteindelijk wist iemand me te zeggen, de aanvraag is door, tegen vanavond 22u zal het wel ok zijn.  Maar tegen savonds was er niks ok.. Enkele pogingen om doorheen de dag via chat geholpen te worden, waren ook een lachertje, nadat je al je gegevens hebt ingetikt krijg je “chat onderbroken”, om de muren van op te lopen.  ook de zondag niks!  Maandagmorgen bel ik naar Proximus, na 55min(!) wachten eindelijk iemand aan de lijn die vroeg of ik mijn simkaart al had ontvangen…? Welke simkaart zei ik? Die heb ik toch al, is HETZELFDE NUMMER, HETZELFDE KAARTJE, DEZELFDE SIM als degene DIE AL IN DE GSM zit!! Lap, die gast van de winkel was verkeerd geweest, en had blijkbaar een nieuw nummer aangevraagd…. diepe zucht! Heb er zooooo op gehamerd “zelfde nummer aub”, ma bon, Proximus ging dat nu rechtzetten en ik zag zowaar een bestelling passeren via de mailbox, ze eindigden met de woorden “over half uurtje is dat actief”.  Maar wat had je gedacht? Na 6u NOG NIKS!!! Dan maar de auto genomen, 25 min rijden tot aan de Proximus winkel, daar int rijtje aangeschoven.  Ik doe, voor de zoveelste keer, aal alweer een nieuw persoon, mijn verhaal. Geen probleem, zeggen ze, we gaan de bestelling annuleren en er een nieuwe insteken.  Enkele minuten later loopt de annulatie vast en zegt de shopmanager tegen zijn collega die ermee bezig was “doe dat later maar eens, ge moogt daar nu geen tijd insteken”.  De stoom kwaM zowaar uit mijn oren…. ik heb dus wederom NIKS, ik heb wel, uit eigen zak, al 10 euro mogen betalen om de pay go op te laden want ze “konden niet garanderen dat het tegen morgen opgelost geraakt”.  En 5 dagen zonder gsm is mij ook teveel…  For real Proximus???? Ik heb alle begrip voor vergissingen en fouten, da s menselijk, maar de onbereikbaarheid van de klantendienst en nadien de reactie in de winkel, waar je uiteindelijk als laatste hoop naartoe rijdt, daar kan ik echt niet bij!! Is er dan niemand die kan helpen…???? Ik vraag toch alleen maar om een abonnement te activeren op een bestaand nummer dat nu op pay go staat…? Hoe moeilijk kan dat nu zijn?

icon

Beste antwoord door Luc.M 20 October 2020, 10:27

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +3

@Btriva Dag, dit nummer staat sinds 19/10 op een Mobilus S Full control. Best het toestel eens heropstarten. Groetjes Luc

Reageer