Vraag

Oder nummer ( zie profiel ) volledig weg doen AUB!!!

  • 17 June 2023
  • 3 reacties
  • 65 Bekeken

Reputatie 3
Badge

Hallo , 

Op 17/06/2023 heb ik via de proximus website een nieuw nummer met abonnement ( Mobile Unlimited besteld op Esim op bestaand klantennummer ( ik kreeg melding bij bestellen dat er al bestelling liep met zelfde abonnement  , (is nummer port 0498** ** *1) , nu ik heb besloten dit te annuleren ( bestelling van 17/06 ) en af te wachten of mijn nummer van Mobile Vikings zal geport worden naar Proximus ( 0498 ** ** *1) , ik heb dit op Facebook messenger al doorgegeven dat men Order van de 17/06 mag geannuleerd worden , men zei toen dat dit zou in orde zijn , nu is men vraag ik wil graag extra controle, om zeker te zijn dat dit volledig weg is ( ik wil geen 2 nummers & ik wil geen 2 abonnementen hebben , dus graag controle. (Ik heb geen order bevestigen gekregen dat dit geannuleerd is , daarom dat ik me wat zorgen maak ) .

 

Groeten

 

 


This topic has been closed for comments

3 reacties

Reputatie 3
Badge

Ik heb dus foutje getypt in men hoofdvraag , ik bedoelde dus order nummer en niet Oder nummer 😅

Reputatie 7
Badge +3

@bigMODDER 

order dd 17-6-23 staat inderdaad geannuleerd.

groetjes

Tina

Reputatie 3
Badge

@tina.b Bedankt , Alle ik hoop dat nu men nummer port in orde zal komen , vandaag vriendelijke dame aan de lijn gehad die zei dat het systeem beetje vast zat , er zou blijkbaar een nieuwe aanvraag gedaan zijn voor mijn nummer van Mobile Vikings over te brengen naar Proximus Mobile Unlimited , men zei me dat ik normaal nog email zou krijgen van de nieuwe aanvraag van nummer port maar ik heb deze nog niet gekregen , ik wach geduldig af & zal zeer blij zijn als ik eindelijk met men nummer ( 0498 ** ** *1 ) bij Proximus zal zitten.