Beantwoord

Nummeroverdracht van Mobile Vikings naar Proximus Mobile Unlimited probleem

  • 15 June 2023
  • 13 reacties
  • 508 Bekeken

Reputatie 3
Badge

Hallo ,

Op 14/06/2023 ben ik naar een Proximus shop geweest met de vraag om mijn mobiel nummer ( wat in men profiel staat hier) over te zetten van Mobile Vikings naar Mobile Unlimited , nu we zijn ondertussen al dag later maar er is nog altijd niets over gedragen , ik maak me dus enorm zorgen dat er iets fout zou gelopen zijn bij de aanvraag hiervan , op Facebook vertelde Proximus medewerker mij dat het na middernacht dus op 16/06/2023 in orde zou moeten zijn , nu ik weet uit ervaring dat er nooit nummers worden geport in de nacht , dus mijn vraag is kan een medewerker hier eens kijken wat er juist aan de hand is met men overdracht? Is er iets fout gelopen bij de aanvraag? Men zegt mij dat het nog in verwerking staat MAAR in het verleden ben ik al veel veranderd met men nummer van de 1 naar de ander , nu dit was altijd in MAX 1 uur in orde , maar nu duurt het al meer of een dag , wat ik zeer raar vind , Nu ik ga in mijn profiel hier al wat info zetten , het kan zijn dat het inderdaad als jullie kijken het al zou in orde zijn , maar ik vrees er beetje voor , dus graag eens nakijken wat er mis loopt aub .

Bedankt.

icon

Beste antwoord door Luc.M 22 June 2023, 09:44

Bekijk origineel

13 reacties

Welkom to my world… ik ben ook van MV naar Proximus aan het gaan en al 2 weken bezig. Bestelling door proximus mensen perongeluk gecancelled nadat het toen ook al 72uur duurde. Opnieuw moeten bestellen nu ben ik terug 72uur verder en nog geen overdracht.

Bellen naar de helpdesk of via de chat heeft bij mij niks uitgehaald. Heb van hun naar MV moeten bellen, daar sturen ze me terug naar proximus, en die sturen me terug naar MV…

Ik ga nog wachten tot maandag, en als ik dan nog niet overgezet ben, ga ik er vanuit dat proximus mij niet als klant wil.

Reputatie 3
Badge

@Amedeeke : Amai na het lezen van jouw bericht heb ik me nog meer zorgen beginnen maken dat het niet in orde gaat komen bij mij, Ik ga wel als de 1ste poging niet lukt geen 2de poging meer doen, want wil niet 2 of 3 keer het zelfde bestellen en zo 3 keer een abbo aan men voeten hebben, ik hoop echt dat iemand van Proximus hier op forum me kan helpen en het kan oplossen voor mij. Ik heb nog hoop.

 

Groeten

Reputatie 7
Badge +3

@bigMODDER Ik heb dossier 52716994 aangemaakt voor de bevoegde dienst.Zij gaan het nakijken en dan zelf terug contact met u opnemen.Excuses alvast voor het ongemak.Groetjes,Joel

Reputatie 7
Badge +3

@Amedeeke Kan u in uw profiel het klantnummer van de vorige operator invullen.Het gaat neem ik aan over het gsm-nummer dat in uw profiel staat.Groetjes,Joel

Reputatie 3
Badge

@Joel M : Ok , wat is de oorzaak dat dit zo lang duurt & zal het nog in orde komen denkt u? Groeten

@Amedeeke Kan u in uw profiel het klantnummer van de vorige operator invullen.Het gaat neem ik aan over het gsm-nummer dat in uw profiel staat.Groetjes,Joel

Heb het klant nummer van MV ook in men profiel gezet, en ja het gaat over het gsm nummer in men profiel.

Reputatie 3
Badge

@Joel M Hoop echt dat het in orde gaat komen , want heb al te veel moeten via FB zagen tegen de medewerkers van Proximus … Het mag eens opgelost zijn , mijn nummer ( 0498 ** ** *1) op Mobile Unlimited , meer vraag ik niet , ik hoop volgende week overgezet te worden naar jullie !!!!! Want de simkaart die ik al heb van de 14de zit al in mijn goede smartphone … Maar gezien het nog niet werkt moet ik wachten .

Reputatie 3
Badge

@Amedeeke : Ben blij voor jou dat het sins vandaag in orde is voor jou , van je nummer van Mobile Vikings naar Proximus, nu hoop ik dat het bij mij ook niet lang meer zal duren , duim voor mij he.

Reputatie 7
Badge +3

@bigMODDER  Voor jou zou dit toch in orde moeten zijn?

Reputatie 3
Badge

@bigMODDER  Voor jou zou dit toch in orde moeten zijn?

Inderdaad :) ik heb wel veel bugs via de MyProximus app ( Smartphone ) maar het is in orde tot nu toe ( zal pas gerust zijn als alles werkt zoals het moet. )

 

@bigMODDER heb het zelfde voor…

Voicemail is niet geactiveerd… 2de oproep, groepgesprek niks werkt of geactiveerd. Heb gebeld en ze gaan er naar kijken...

Reputatie 3
Badge

@Amedeeke Ja klopt , ik heb ook veel bugs in de MyProximus app , ik had diensten laten blokkeren & ook mijn domiciliëring terug laten activeren , gezien ik niets kon doen in de MyProximus app heb ik het via Facebook Messenger geregeld om die diensten te blokken & domiciliëring opnieuw actief te maken, blijkbaar zijn er zeer veel fouten in de MyProximus app , nu MyProximus gaat in toekomst vervangen worden door Proximus+ ( daarom zijn er ook geen updates meer van de MyProximus app ) , ik test deze al maar is nog te beperkt kwa functies ten opzichte van de MyProximus app. Geduld zeker? 

6070 24753 lilly de volder 0472380844 vier laatste cijfers veranderen

Reageer