Hallo ,
Op 14/06/2023 ben ik naar een Proximus shop geweest met de vraag om mijn mobiel nummer ( wat in men profiel staat hier) over te zetten van Mobile Vikings naar Mobile Unlimited , nu we zijn ondertussen al dag later maar er is nog altijd niets over gedragen , ik maak me dus enorm zorgen dat er iets fout zou gelopen zijn bij de aanvraag hiervan , op Facebook vertelde Proximus medewerker mij dat het na middernacht dus op 16/06/2023 in orde zou moeten zijn , nu ik weet uit ervaring dat er nooit nummers worden geport in de nacht , dus mijn vraag is kan een medewerker hier eens kijken wat er juist aan de hand is met men overdracht? Is er iets fout gelopen bij de aanvraag? Men zegt mij dat het nog in verwerking staat MAAR in het verleden ben ik al veel veranderd met men nummer van de 1 naar de ander , nu dit was altijd in MAX 1 uur in orde , maar nu duurt het al meer of een dag , wat ik zeer raar vind , Nu ik ga in mijn profiel hier al wat info zetten , het kan zijn dat het inderdaad als jullie kijken het al zou in orde zijn , maar ik vrees er beetje voor , dus graag eens nakijken wat er mis loopt aub .
Bedankt.