Vraag

nummeroverdracht op oude Proximus simkaart

  • 24 June 2021
  • 3 reacties
  • 56 Bekeken

Reputatie 1

Hallo,

kan een nummer overgezet worden op een Proximus simkaart die ik hier nog heb liggen waar mijn nummer ooit op geactiveerd geweest is maar inmiddels overgedragen is naar een andere provider?


3 reacties

Reputatie 7
Badge +4

U zult waarschijnlijk vandaag geen reactie meer krijgen van een Proximus medewerker op dit publieke forum

Proximus medewerkers kunnen SIM-kaarten aan telefoonnummers koppelen maar ik vermoed dat SIM-kaarten die gedeactiveerd geweest zijn achteraf niet meer in gebruik kunnen genomen worden

Eventueel in uw forum login profiel in afwachting van een reactie van een Proximus-medewerker betrokken SIM-kaartnr en het betrokken GSM-nr vermelden

Vermits het betrokken GSM-nr nu begrijp ik bij een andere operator zit kan bovenstaande niet uitgevoerd worden zonder dat er een nummeroverdracht uitgevoerd wordt (2 werkdagen +/-) en kan Proximus u per post in principe ondertussen ook een nieuwe SIM bezorgen

Succes 

 

@streulma Ondertussen best zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten (bvb het nummer waarover het gaat enz.) zodat de proximus forummedewerkers de nummeroverdracht verder kunnen regelen morgen.

Reputatie 7
Badge +3

@streulma  Een Proximus simkaart dat ooit actief heeft gestaan en werd gedeactiveerd, kan helaas niet meer worden geactiveerd. Groetjes, Antonella

Reageer