Vraag

nummer overdacht

  • 15 January 2021
  • 18 reacties
  • 109 Bekeken

Hallo ik heb van prepaid naar abonement gegaan gewacht tot netwerk wegviel en abonement ingestoken maar mijn netwerk komt niet van me nieuwe kaart niets werkt bellen en sms'en ook niet wat moet ik doen ?


This topic has been closed for comments

18 reacties

Reputatie 7
Badge +5

@Jona_69 Kwam je van een ander netwerk? Kan je je simkaartnummer toevoegen aan je forumprofiel?

Nee van prepaid naar abonement proximus sim kaart nr 21************

Reputatie 7
Badge +5

@Jona_69 Heb je je oude simkaart nog? In principe zou deze nog moeten werken.

Wat heeft dat ermee te maken ik had een prepaid en nu abonement dus ik zou graag weten hoe ik dit in orde breng

FYI: Als er niemand van Proximus zelf nog reageert deze avond of achterliggende diensten nodig heeft hiervoor, dan zal dit maar pas maandag zijn aangezien er in het weekend hier niet langsgekomen wordt wel is 080022800 nog bereikbaar dan.

Mijn kaart gaat nog altijd niet dat is toch niet normaal achter een week ???

blijkbaar hebben de Proximus medewerkers je bericht hier nog niet opgemerkt, hopelijk straks wel ….

Reputatie 7
Badge +5

@Jona_69 Excuses voor het late antwoord, ik ben niet alle dagen actief op het forum.

Bij het veranderen van een prepaid naar een abonnement wordt normaal gezien de simkaart niet gewijzigd. Vandaar mijn vraag of je de oude simkaart nog hebt. De simkaart nummer die je mij hebt doorgegeven komt niet overeen met degene die geregistreerd staat. 

Indien je die niet meer hebt zal je langs de winkel moeten gaan om je huidige simkaart te laten activeren. Wegens de GDPR wetgeving kunnen wij dit niet doen via het forum of via onze klantendienst.

Ik heb een numler overdacht gedaan en idd een nieuwe simkaart had met abonement maar werkt niet

Reputatie 7
Badge +5

@Jona_69 Dat had ik inderdaad begrepen maar als je van een Proximus prepaid komt krijg je normaal geen nieuwe simkaart. Kom je van een ander netwerk krijg je uiteraard wel een nieuwe simkaart. De simkaart die jij aan ons hebt doorgegeven komt niet overeen met degene die gekoppeld is aan je gsm nummer.

Ik heb een abonement genomen met gsm en die kaart apart toegestuurd gekregen via post dus ben niet egt mee

Reputatie 7
Badge +5

@Jona_69 Had je al een proximus nummer of kwam je nummer van een ander netwerk?

In de brief stond dat ik moest wachten tot mijn netwerk wegviel en dan die andere in steken dus weet niet hoe dat in elkaar zit hoor

Van proximus daisy

Reputatie 7
Badge +5

@Jona_69 Heb je je oude simkaart nog? Zoja kan je die simkaart nummer eens toevoegen aan je forumprofiel?

Nee heb die niet meer kan ik naar de winkel gaan met me nieuwe kaart of hoe doe ik dat best?

Reputatie 7
Badge +4

@Jona_69 Je kan dan inderdaad best met je nieuwe kaart naar de winkel gaan zodat ze daar je nummer aan de nieuwe kaart kunnen koppelen. 

Opgelost dank u wel !