Vraag

Nummer oingevraagd afgesloten

  • 22 March 2024
  • 8 reacties
  • 98 Bekeken

Reputatie 1

Op 13 maart een overnameformulier ingediend via mail naar hbs.cessions.nl@proximus.com. Mijn mobiel nummer moest van een ‘Enterprise account’ naar een Pay&Go overgezet worden.

Op vrijdag 15 maart belt een medewerker van proximus mij hiervoor en midden het gesprek valt de verbinding weg en ben ik sinds dan niet meer bereikbaar.
Na urenlang telefoneren met support en intussen 2 bezoeken aan een proximus store krijg ik te horen dat mijn nummer is gedeactiveerd. Er is een case lopende maar de medewerker verteld mij dat de kans klein is dat ze dit gaan kunnen oplossen… Ik heb mijn nummer intussen ruim 20 jaar en heb talloze accounts en diensten lopende die 2-way verificatie vragen. Dit is een kleine ramp voor mij.

Ik krijg overal te horen dat ze er mee bezig zijn maar niemand kan me concreet vertellen hoe dit uberhaupt mogelijk is en hoelang dit nog gaat duren. Ik ben al een week onbereikbaar en heb uit frustratie dit Mobistar account moeten aanmaken omdat ik nog geen klant was met de nummer van iemand anders want er wordt altijd verificatie via sms gevraagd… 🙄


8 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@Nummeractivatie  Best je profiel vervolledigen, met de opgegeven info kunnen we je helaas niet vinden. Dank je wel

Reputatie 1

Ik heb mijn desbetreffende telefoonnummer aan mijn profiel toegevoegd.

Reputatie 1

@Luc.M Ik heb intussen ook een case nummer, deze is toegevoegd aan ticket in mijn profiel.

Reputatie 7
Badge +3

@Nummeractivatie  Ik heb je dossier opnieuw geopend, men zal je contacteren.

Reputatie 1

@Nummeractivatie  Ik heb je dossier opnieuw geopend, men zal je contacteren.

Heb je een idee op welke manier er contact gaat opgenomen worden?

 

Alvast bedankt!

Reputatie 7
Badge +3

@Nummeractivatie  je zaml gecontacteerd worden op het mobiele nummer eindigend met 96

Reputatie 1

@Luc.M Ik heb een mailtje ontvangen met de uitleg wat er is misgegaan, een medewerker van Proximus is ziek gevallen en mijn dossier is ruim 2 weken ‘ergens blijven liggen’. Mijn nummer is intussen opnieuw actief en gekoppeld aan mijn ID. Ik vermoed dat jij de bal aan het rollen hebt gekregen.

Dikke merci hiervoor!👍

Reputatie 7
Badge +3

@Nummeractivatie Fijn om te horen dat alles in orde is gekomen.Groetjes,Joel

Reageer