Vraag

Nummer kort heractiveren voor nummeroverdracht

  • 26 May 2021
  • 4 reacties
  • 117 Bekeken

Mijn zoon verlaat het ouderlijk nest om op eigen benen te staan en heeft gekozen voor een pakket bij een andere operator. Hij had graag zijn eigen nummer gehouden.

Jammer genoeg heeft hij zijn nummer zelf al uit mijn pakket gehaald alvorens de overdracht kon gebeuren.

Gisteren heeft hij naar de proximuswinkel geweest om dit te kunnen verhelpen (om dus zijn nummer weer kort te activeren voor de overdracht te kunnen voltooien) Daar werd hem gezegd dat een medewerker van Proximus mij gisterenmiddag zou opbellen hiervoor (omdat ze dit in de winkel niet konden oplossen). Nu is het ondertussen al een dag later en heb ik nog niets gehoord.

Kan dit alsnog verholpen worden?

 

P.S.: nummer van mijn zoon staat als tweede nummer in mijn profiel (als dit zo leesbaar is)


4 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Dag @carine de buyck ik heb dossier 48290281 gemaakt en zal dit zelf verderopvolgen. Als het goed is zou je intussen al een bevestigingsmail ontvangen hebben? Groetjes, Heidi

Inderdaad, ondertussen heeft mijn zoon terug mobiel netwerk zodat er verder kan gewerkt worden aan zijn overdracht. Dank u!

Ik zie dat er hiervoor een kost van €59 voor aangerekend wordt, klopt dit?

Reputatie 7
Badge +3

@carine de buyck Fijn om te horen! Dat is inderdaad de standaard activatiekost. Ik zal deze uit commercieel standpunt éénmalig corrigeren. Groetjes, Heidi

Hartelijk bedankt!Hij zal content zijn.

Reageer