Vraag

Nummer heractivatie


Kan ik mijn gsm nummer pay &go opnieuw activeren te laat bij het herladen... Ik wil mijn nummer niet kwijt.

 

Beste,

 

Ik had gezien, dat voor dezelfde aanvraag, dit was doorgestuurd naar een collega. Die het nodige had gedaan om dit in orde te brengen. 

Gelieve dit even na te kijken, aangezien dit nummer gelinkt is aan al mijn professionele contacten en activiteiten. 

 

Alvast bedankt

 

Met vriendelijke groeten

 

Yves Kendall


10 reacties

@PX_Moderatoren:
dit was het laatse antwoord van PX Moderator → Joel M 

@Ymkclient Juist navraag hierover gedaan. Als de termijn verstreken is bent u spijtig genoeg definitief het nummer kwijt. Groetjes,Joel

 

Beste, 

 

Zoals eerder vermeld in mijn vorige communicatie,

 

“Ik had gezien, dat voor dezelfde aanvraag, dit was doorgestuurd naar een collega. Die het nodige had gedaan om dit in orde te brengen. 

Gelieve dit even na te kijken, aangezien dit nummer gelinkt is aan al mijn professionele contacten en activiteiten.”

 

Met de nadruk op professionel contacten en activiteiten. 

 

Gelieve navraag te doen hoe ik uiteindelijk net zoals die andere klanten een heractivatie kan krijgen van mijn nummer. 

 

Alvast uitermate bedankt om het nodige te doen. 

 

Met vriendelijke groeten

 

Yves Kendall

TBI: Afwachten dus tot er morgen terug een PX moderator op het forum langskomt.

Beste, 

Zoals eerder vermeld in mijn vorige communicatie,

“Ik had gezien, dat voor dezelfde aanvraag, dit was doorgestuurd naar een collega. Die het nodige had gedaan om dit in orde te brengen. 

Gelieve dit even na te kijken, aangezien dit nummer gelinkt is aan al mijn professionele contacten en activiteiten.”

Met de nadruk op professionel contacten en activiteiten. 

Gelieve navraag te doen hoe ik uiteindelijk net zoals die andere klanten een heractivatie kan krijgen van mijn nummer. 

Alvast uitermate bedankt om het nodige te doen. 

Met vriendelijke groeten

Yves Kendall

 

Reputatie 1
Badge

Kan ik mijn gsm nummer pay &go opnieuw activeren te laat bij het herladen... Ik wil mijn nummer niet kwijt.

 

Beste,

 

Ik had gezien, dat voor dezelfde aanvraag, dit was doorgestuurd naar een collega. Die het nodige had gedaan om dit in orde te brengen. 

Gelieve dit even na te kijken, aangezien dit nummer gelinkt is aan al mijn professionele contacten en activiteiten. 

 

Alvast bedankt

 

Met vriendelijke groeten

 

Yves Kendall

 

Ik vrees er eigenlijk voor, uit eigen ervaring. Ik heb het voor gehad met mijn dochter en zoon die een pay & go hadden. Dan herlaad je al niet zoveel. Ik hield de termijn bij maar was net te laat.

 

Dag of 2 na de vervaldatum voor het herladen vele keren gebeld met de klantendienst, de nummers konden helaas niet meer gebruikt en opgevraagd worden.

Hartelijk bedankt voor uw antwoord.

Al ga ik moeten blijven rekenen op de kennis van de mensen die dit in het verleden alsnog in orde hebben gebracht. Hopend dat ik ook geholpen kan worden.

Net om de hierboven vernoemde redenen.

 

Toch bedankt voor het delen van uw ervaring hiermee.

 

@Ymkclient 

Dit is inderdaad vroeger hier nog voor anderen in orde gekomen, dus laat ons hopen dat de PX moderatoren je hiermee verder kunnen helpen.

Houdt ons in ieder geval op de hoogte van het verder verloop.

Heb je al eens gecheckt of dit nummer nog altijd bij de provider Proximus zit (normaal gezien wel want dit nummer wordt gedurende een periode in de reservepool gezet) : 

→ Common Reference Database Centre (CRDC) for Number Portability

Reputatie 7
Badge +3

Dag @Ymkclient zoals mijn collega @Joel M al vertelde, is dit niet meer mogelijk. Enkel in geval van een personenalarm bv wordt nog een uitzondering voorzien. Mvg, Heidi

Dus als ik het goed begrepen heb is het wel mogelijk? 

Ik vraag me oprecht af hoe dit in zijn werk gaat technisch gezien? Zeker als de uitzonderingen gemaakt worden voor personenalarmen, waar ik van vermoed de procedure niet al te ingewikkeld zou mogen zijn kwestie van leven en dood.

 

Letterlijk mijn hele hebben en houden is hier aan gelinkt. Ik heb nergens meer toegang toe. 

 

Dus Ik ga nogmaals vragen of iemand hiernaar kan kijken. Want ik neem aan dat er wel degelijk een escalatie gemaakt kan worden naar een bevoegd persoon, die dit in orde kan brengen. 

 

Want eerlijk, als het zo moet kunnen jullie evengoed een personenalarm voor mij uitroepen. 

 

Dus graag met alle beleefdheid, vraag ik jullie nog een laatste maal dit nummer vrij te geven, aangezien deze nog beschikbaar is.

 

Alvast bedankt.

Met vriendelijke groeten

Yves Kendall

 

Reputatie 7
Badge +3

@Ymkclient 

We gaan alleszins laten nakijken of alle procedures correct zijn uitgevoerd:

  • 1 maand voor de 'Validity Period End Date' hoort de klant (1 keer/dag) tijdens een uitgaande oproep in België:
  • De klant krijgt  verwittigings-sms :  1 maand, 15 dagen en 7 dagen voor de 'Validity Period End Date'. dus 3x sms
  • “NL - Info: als u uw kaart niet recent hebt herladen, zal deze binnenkort vervallen. Vorm #121# om het krediet en de geldigheid ervan te controleren”

Meer kunnen we nu niet doen. 

mvg, 

Tina

Beste, 

 

Geen antwoord op mijn vraag, ik weet niet waarop dit bericht een antwoord is maar ok. 

 

Meer kunnen we niet doen…. Meer ‘willen’ we niet doen. Technisch kan het perfect geregeld worden. zoals in mijn mail vermeld, 

 

Maar goed, toch bedankt voor de moeite en de reactie. Dan maar op mijn manier 👍

Reageer