Vraag

Nr gestoord

  • 4 April 2023
  • 5 reacties
  • 121 Bekeken

Als men naar mijn pre-pay kaart belt krijgt je te horen dit nr is gestoord.

Klantendienst kan niet helpen .

wat nu ??


5 reacties

FYI: Omdat de PX forummedewerkers direct aan de slag zouden kunnen, als ze morgen de draad hier terug opnemen, om dit verder eens te onderzoeken en meer informatie te kunnen geven: Noteer in je ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is), (in het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden, bv in uw geval het betrokken telefoonnummer waarover het probleem gaat), privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op" en meldt ook hier van zodra dit gebeurd is.

Als ik het goed begrijp kan jij zonderprobleem naar die mensen bellen maar als zij naar u bellen krijgen zij deze de melding dat het nummer gestoord is. En ook interessant om weten is of mss alleen bij hen voorvalt die van een bepaald (andere) provider bellen?

mss moet je eens je gsm volledig opnieuw laten opstarten. En als het niet helpt ook eens de sim er uit halen en terug steken.

Ik gebruik de simkaart voor het openen van een automatische poort. Dus geen uitgaande oproepen enkel inkomende .

 

Reputatie 7
Badge +3

Dag @Dave 007 ik heb dit onder dossiernummer 52375431 doorgegeven aan de achterliggende dienst. Zij kijken na en zullen je verder contacteren. Groetjes, Heidi

 

Nog steeds niets gehoord van een dossier beheerder. 

Reputatie 7
Badge +3

Dag @Dave 007 ik heb nu gevraagd om je dossier met voorrang te behandelen. Groetjes, Heidi

Reageer