Vraag

nieuwe smartphone, wat met de oude

  • 15 September 2021
  • 2 reacties
  • 53 Bekeken

Ik heb in 2019 een smartphone gekocht bij Proximus met abonnement. Nu is die smartphone dus 2+ jaar oud. Tijd voor een andere.

Maar: kan ik opnieuw een smartphone met abonnement kopen bij proximus?

Hoe moet ik dan die twee (de ‘oude’ en de nieuwe) switchen? Want ik behoud het nummer.

kortom, ik heb heel wat vragen hierover…

Josiane


2 reacties

Reputatie 7
Badge +4

In afwachting van een reactie van een Proximus medewerker

Op vervaldatum van uw GSM+abo - na 24 maand dus- vervalt de “dataphone” optie en loopt uw Mobilus abo gewoon door voor onbepaalde tijd

Concreet kunt u vanaf de betrokken vervaldatum een nieuw abo met GSM onderschrijven bv. online via MyProximus - als bestaande klant waarbij u vraagt een smartphone toe te voegen aan uw bestaand abonnement (het betrokken GSM-nr)

Mocht er hierbij een probleem opduiken kunnen Proximus medewerkers op dit publieke forum (moderatoren) u hulp bieden

Reputatie 7
Badge +3

@josiane77 Ook als bestaande klant kan je jouw contract vernieuwe en kiezen voor een nieuwe gsm. Dat is dan inderdaad met behoud van je gsm-nummer.

De beste smartphones | Proximus

Groetjes,
Antonella

Reageer