Vraag

Nieuwe sik kaart na week nog niet actief

  • 8 April 2023
  • 4 reacties
  • 72 Bekeken

Na een week is mijn nieuwe simkaart nog altijd niet actief.

Kan dit zo snel mogelijk in orde gebracht worden.

Dank u


4 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Ik vrees dat u hier op dit publieke forum pas vanaf dinsdag een reactie van een Proximus medewerker/moderator kunt bekomen

Ik weet niet of de 0800 22800 (of een Proximus center) u ondertussen eventueel verder zou kunnen helpen

 

Edit vermeld in het vrije veld ticket van uw forum login profiel het betrokken GSMnr en het betrokken SIMnr, daar enkel zichtbaar voor Proximus medewerkers)

@Paul C heb je uw toestel al volledig heropgestart.

niemand van PX zelf komt hier tijdens het verlengd weekend langs

mss best eens bellen naar 080022800

TIP:  Omdat de PX forummedewerkers direct aan de slag zouden kunnen, als ze de draad hier terug opnemen dinsdag, om dit verder te onderzoeken en meer informatie te kunnen geven: Noteer in je ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is), (in het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden, bvb hier het betrokken nummer waarover het gaat), privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op" en meldt ook hier van zodra dit gebeurd is.

Betreffende gegevens zijn ingevuld.

Reputatie 7
Badge +3

Dag @Paul C je vraag is onder dossiernummer 52400741 doorgegeven aan de juiste dienst, die je verder zal informeren. Groetjes, Heidi

Reageer